Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Projekt titkár


  • A hirdetés 258 napja lejárt


MÁV-START Zrt.

Projekt titkár


Helység
Budapest

Terület
Projekt tevékenység   

Foglalkoztatás formája
határozatlan

Munkaidő
teljes

Vállalat

A MÁV-START Zrt. integrált vasúti szolgáltatást végző vállalat. Tevékenységi körébe tartozik a vasúti személyszállítás biztosítása, a vasúti vontatójármű üzemeltetés és vontatás, valamint a vasúti vontató és vontatott járművek javítása, karbantartása.
Célunk, hogy folyamatosan bővülő szolgáltatásaink színvonalát emeljük, így teremtve értéket utasainknak, dolgozóinknak és tulajdonosainknak.

Feladatok

  • szervezi és előkészíti a projekt keretén belüli belső és külső megbeszéléseket, tárgyalásokat és előadásokat
  • segíti a projektmenedzser, projektvezető napi munkáját elemzések, prezentációk, előterjesztések, beszámolók készítésével
  • ellátja a projektmenedzser, projektvezető időmenedzselését, fogadja és kiszolgálja az érkező vendégeket
  • figyelemmel kíséri a jelentések elkészítését, kezeli a levelezést, és az, ügyiratokat
  • nyilvántartja és rendszerezi a projektet érintő dokumentumokat
  • közreműködik a projekthez rendelt munkavállalók időadat nyilvántartásában
  • segíti a projekt adminisztrációs feladatainak elvégzését

A munkakör betöltésének feltételei

  • diplomával igazolt egyetemi vagy főiskolai szakirányú végzettség
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • 1-3 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat

Előnyt jelent

  • irodai számítástechnikai alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • európai uniós projektek projekt – adminisztrációs feladatainak ismerete (EMIR és/vagy EPTK felület felhasználó szintű ismerete)
  • projekt tervező eszközök ismerete (pl. MS Project felhasználó szintű ismeret)
  • jó kommunikációs készség
  • precizitás
  • pontosság
  • jó együttműködő készség
  • stressztűrő képesség

Munkavégzés helye: Budapest, Könyves Kálmán krt.

Jelentkezés határideje
2016. szeptember 09.   

Bővebb felvilágosítást ad
Ménich Gabriella 06 (1) 511-3632

Várjuk jelentkezését!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Közigazgatás / Államigazgatás
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest