Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Projekt portfólió manager


  • A hirdetés 226 napja lejárt

Az OTP Bank Nyrt.

Projekt portfólió manager

munkakör betöltéséhez munkatársat keres

Feladatok:

  • Az OTP bank által indított komplex, informatikai fejlesztéseket is tartalmazó projektek IT megvalósításának elősegítése portfólió menedzsment eszközökkel
  • Portfólió szintű erőforrás és kapacitás menedzsment mechanizmusának kialakítása és működtetése
  • Projektek közötti prioritás menedzsment
  • Projektmenedzsment módszertani felügyelete, projektmenedzsment eszköztár használatának nyomon követése
  • Konszolidált portfólió roadmap menedzsment
  • Projekt portfólió szintű kritikus mérföldkő teljesítési mérés/elemzés, portfólió szintű előrehaladás monitoring
  • Projekt portfólió szintű budget követése, elemzése
  • Projekt portfólió szintű issue megoldás elemzése
  • Projekt portfólió szintű kockázat menedzsment
  • Projekt portfólió szintű változás menedzsment
  • Projekt portfólió szintű teljesítmény menedzsment
  • Rendszeres portfólió jelentés készítése

Elvárások:

  • Szakmai tapasztalat projekt portfólió menedzsment területen minimum 5 év
  • Szakmai tapasztalat banki informatikai projektek vezetésében minimum 2 év
  • Felsőfokú közgazdasági és/vagy informatikai szakirányú végzettség
  • Irányítási és vezetői készségek
  • Meggyőzési és önérvényesítési készség
  • Tárgyalási- és konzultációs készség
  • Jó szervező készség, rendszerszemlélet
  • Önálló munkavégzés és csapatmunkában való együttműködés képessége
  • Eredményorientáltság, proaktivitás
  • Logikus és strukturált gondolkodás
  • Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és prezentációs készség
  • Projektmenedzsment módszertanok ismerete és alkalmazása
  • Felelősségteljes, céltudatos, beállítottság, stressz tűrő képesség
  • Gyakorlott szintű Microsoft Office és Microsoft Project használat

Előnyt jelent:

  • IT fejlesztési és technológia ismeretek és tapasztalatok
  • Agilis projekt vezetésében szerzett tapasztalat
  • PPM rendszer használata

Jelentkezési határidő: 2016. június 7.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson  a Jelentkezés gombra!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI VEZETŐ (HF 12-7942)

Humanfield Tanácsadó Iroda

Jelentős szakmai múlttal rendelkező, dinamikusa...
Budapest, Pest


Cash Management Értékesítési szakember

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Budapest, V. kerület, Magyarország, Budapest...


Mentor

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Az Aegon Magyarország Biztosító Zrt. új képzés...
Budapest, Üllői út, Magyarország, Budapest