Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Projekt portfólió manager


  • A hirdetés 290 napja lejárt

Az OTP Bank Nyrt.

Projekt portfólió manager

munkakör betöltéséhez munkatársat keres

Feladatok:

  • Az OTP bank által indított komplex, informatikai fejlesztéseket is tartalmazó projektek IT megvalósításának elősegítése portfólió menedzsment eszközökkel
  • Portfólió szintű erőforrás és kapacitás menedzsment mechanizmusának kialakítása és működtetése
  • Projektek közötti prioritás menedzsment
  • Projektmenedzsment módszertani felügyelete, projektmenedzsment eszköztár használatának nyomon követése
  • Konszolidált portfólió roadmap menedzsment
  • Projekt portfólió szintű kritikus mérföldkő teljesítési mérés/elemzés, portfólió szintű előrehaladás monitoring
  • Projekt portfólió szintű budget követése, elemzése
  • Projekt portfólió szintű issue megoldás elemzése
  • Projekt portfólió szintű kockázat menedzsment
  • Projekt portfólió szintű változás menedzsment
  • Projekt portfólió szintű teljesítmény menedzsment
  • Rendszeres portfólió jelentés készítése

Elvárások:

  • Szakmai tapasztalat projekt portfólió menedzsment területen minimum 5 év
  • Szakmai tapasztalat banki informatikai projektek vezetésében minimum 2 év
  • Felsőfokú közgazdasági és/vagy informatikai szakirányú végzettség
  • Irányítási és vezetői készségek
  • Meggyőzési és önérvényesítési készség
  • Tárgyalási- és konzultációs készség
  • Jó szervező készség, rendszerszemlélet
  • Önálló munkavégzés és csapatmunkában való együttműködés képessége
  • Eredményorientáltság, proaktivitás
  • Logikus és strukturált gondolkodás
  • Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és prezentációs készség
  • Projektmenedzsment módszertanok ismerete és alkalmazása
  • Felelősségteljes, céltudatos, beállítottság, stressz tűrő képesség
  • Gyakorlott szintű Microsoft Office és Microsoft Project használat

Előnyt jelent:

  • IT fejlesztési és technológia ismeretek és tapasztalatok
  • Agilis projekt vezetésében szerzett tapasztalat
  • PPM rendszer használata

Jelentkezési határidő: 2016. június 7.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson  a Jelentkezés gombra!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Consultant (Industrial Lighting)

Randstad Hungary Kft.

Are you an Architect or an Interior Designer?Do...
Budapest


Finnish speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest


Norwegian speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest