Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Project Management Team Leader (Budapest)  
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.06.22.
Hirdetés azonosító: 915204
lejárt
FELADAT

Cégünkrol
A Deutsche Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló részlegeként a T-Systems integrált megoldásokat kínál az üzleti világ és a társadalom közös jövőjének biztosítása céljából. Globális infrastruktúrájú adatközpontjain és hálózatain keresztül a T-Systems informatikai és kommunikációtechnológia (ICT) szolgáltatásokat nyújt multinacionális vállalatoknak és közintézményeknek. Közel 46 000 munkavállaló dolgozik azon világszerte, hogy iparági tapasztalatát és az ICT innovációit ötvözve magas hozzáadott értékkel egészítse ki ügyfelei alapvető üzleti tevékenységét.
Az IT Services Hungary Kft. (ITSH) a T-Systems International 100 %-os tulajdonú magyar leányvállalata. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből vállalatunk az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít.
Csapatunkba olyan kollégákat keresünk, akik szeretik a kihívásokat, és életük részeként végzik hivatásukat.
Let IT be your passion!

Feladat

  • A szervezeti egység pénzügyi teljesítményének fejlesztése költségek csökkentésével, hatékonyság növelésével
  • Az éves költségvetés tervezésének folyamatában való részvétel. Költségtervezés/az egység pénzügyi tervezetinek előkészítése, a jóváhagyott költségvetés menedzselése, eltérések igazolása és rendszeres előrejelzések előkészítése
  • A stratégia és jövő-orientált operációk fejlesztése és implementációja
  • A munkavállalók kompetenciáihoz köthető üzleti stratégiák fejlesztése
  • Célok meghatározása, a csapat segítése az önálló célok és felelősség megértésében
  • Teljes egyetértés a meghatározott service level-ekben, minőségi célkitűzésekben és ügyfélelégedettség indexekben
  • A célkitűzések elérésének, és a folytonos folyamat és minőség optimalizálás biztosítása
  • Operációs és menedzsment riportok biztosítása minőségi célokból

 

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • A Service Desk-hez köthető operációs és irányítási folyamatok magas szintű ismerete
  • Service Desk-hez kötődő eszközök és folyamatok részletes ismerete
  • Kitűnő vezetői készségek, eredmények biztosítása
  • Belső (munkatársak) és külső (ügyfelek) kommunikáció kitűnő kezelése
  • ITIL folyamatok, SLA-k, OLA-k megértése
  • Általános Telecommunication szabályok és jogszabályok ismerete
  • Supplier Management and Steering-ben való komoly tapasztalat
  • Minimum 5 év szakmai tapasztalat hasonló pozícióban
  • Önálló munkavégzés, csapatjátékos
  • Rugalmasság, cselekvésre és utazásra való hajlandóság
  • Megbízható, hűséges, kreativitásra képes
  • Készséges támogatás, jövőbeni fejlesztések iránti érdeklődés
  • Ügyfél-és megoldás orientált, döntéshozatalra képes, vezetői személyiség
  • Remek konceptuális, analitikai készségek
  • Incident, Problem és Change Management folyamatokban való tapasztalat
  • Angol és német nyelvek felsőfokú ismerete

 

Amit ajánlunk
- Fiatal és barátságos csapat
- Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat), cégen belüli előrelépési lehetőség
- Ergonomikus, modern munkakörnyezet az InfoParkban (Link megjelenítése)

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Quantitative model auditor

Exact Solutions Kft.

PartnerOur partner is a global financial servic...
Budapest


Telefonos behajtási munkatárs

Trenkwalder Kft

Banki szektorban tevékenykedő partnerünk számár...
Budapest


SD Manager

Hire-One Kft.

 Legyünk együtt sikeresek!   Autóipari termékek...
Veszprém, Veszprém, Tatabánya, Győr