Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Program menedzser


  • A hirdetés 1075 napja lejárt








Munkakör megnevezése:




Program menedzser

 



Szakterület megnevezése:    egyéb

Főbb feladatok:    

  • A K&H Bank és a KBC GHB által indított programok vezetés
  • Program szervezeti struktúra kialakítása, programon belüli riporting modell felépítése
  • Szoros együttműködés a megrendelő területtel, üzleti workshopok és fókuszcsoportos interjúk szervezése, facilitálása, ezen workshopok szükségességének felismerése
  • Megbeszélések szervezése, facilitálása, utókövetések elvégzése
  • Teljeskörű stakeholder management
  • Programon belüli feladatok tervezése, nyomonkövetése, esetleges eszkalációk kezelése
  • Kockázatelemzés, akciótervek kidolgozása
  • Riportolás a KBC GHB és a K&H projektmenedzsment folyamatok sztenderdjei szerint
  • Alprojektek eszkalációinak kezelése programon belül, eszkalációs SPOC a szponzor felé
  • Erőforrásmenedzsment
  • Program Steering Committee-re döntéselőkészítő anyagok összeállítása, a megbeszélés vezetése, emlékeztetők készítése
  • Program Alapító Okirat elkészítése
  • IT fejlesztési és technológia ismeretek és tapasztalatok
  • Változáskezelés
  • Együttműködés a szolgáltatókkal és a szállítókkal
  • Szakmai együttműködés a feladatkörben érintett IT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel.
  • A program munkájának folyamatos áttekintése minden fázisban, különös tekintettel az időarányos teljesítésre. A szükséges intézkedések megtétele a feladatok határidőre való teljesítése érdekében

A munkakör betöltésének feltételei:    

  • Program vezetésben szerzett tapasztalat
  • Microsoft termékek ismerete (kiemelten az MS projekt)
  • Kiváló kommunikáció
  • Problémamegoldó képesség
  • IT fejlesztési és technológia ismeretek és tapasztalatok
  • IT stratégiai gondolkodás
  • Kiváló prezentációs készség
  • Proaktív hozzáállás
  • Megfelelő kapcsolatteremtő képesség
  • Magasszinten beszélt és írott angol
  • IPMA vagy PMI certificate
  • Szakirányú felsőfokú végzettség

Szükséges végzettség:    felsőfokú (főiskola, egyetem)

Szükséges nyelvismeret:    angol ( tárgyalóképes )

Előnyt jelent:    

  • Agilis projekt vezetésben szerzett tapasztalat
  • Banki projektvezetésben szerzett tapasztalat
  • Quality Center, Jira rendszerek ismerete

 

Helyek Pest
Budapest
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
IT / Informatika
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Data Network Designer

Trenkwalder Kft

 On behalf of our world-wide multinational Clie...
Budapest


Könyvvizsgáló

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Production planner

Work Force Kft.

Német anyavállalattal rendelkező autóipari gyár...
Veszprém, Veszprém