Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Program menedzser


  • A hirdetés 864 napja lejárt








Munkakör megnevezése:




Program menedzser

 



Szakterület megnevezése:    egyéb

Főbb feladatok:    

  • A K&H Bank és a KBC GHB által indított programok vezetés
  • Program szervezeti struktúra kialakítása, programon belüli riporting modell felépítése
  • Szoros együttműködés a megrendelő területtel, üzleti workshopok és fókuszcsoportos interjúk szervezése, facilitálása, ezen workshopok szükségességének felismerése
  • Megbeszélések szervezése, facilitálása, utókövetések elvégzése
  • Teljeskörű stakeholder management
  • Programon belüli feladatok tervezése, nyomonkövetése, esetleges eszkalációk kezelése
  • Kockázatelemzés, akciótervek kidolgozása
  • Riportolás a KBC GHB és a K&H projektmenedzsment folyamatok sztenderdjei szerint
  • Alprojektek eszkalációinak kezelése programon belül, eszkalációs SPOC a szponzor felé
  • Erőforrásmenedzsment
  • Program Steering Committee-re döntéselőkészítő anyagok összeállítása, a megbeszélés vezetése, emlékeztetők készítése
  • Program Alapító Okirat elkészítése
  • IT fejlesztési és technológia ismeretek és tapasztalatok
  • Változáskezelés
  • Együttműködés a szolgáltatókkal és a szállítókkal
  • Szakmai együttműködés a feladatkörben érintett IT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel.
  • A program munkájának folyamatos áttekintése minden fázisban, különös tekintettel az időarányos teljesítésre. A szükséges intézkedések megtétele a feladatok határidőre való teljesítése érdekében

A munkakör betöltésének feltételei:    

  • Program vezetésben szerzett tapasztalat
  • Microsoft termékek ismerete (kiemelten az MS projekt)
  • Kiváló kommunikáció
  • Problémamegoldó képesség
  • IT fejlesztési és technológia ismeretek és tapasztalatok
  • IT stratégiai gondolkodás
  • Kiváló prezentációs készség
  • Proaktív hozzáállás
  • Megfelelő kapcsolatteremtő képesség
  • Magasszinten beszélt és írott angol
  • IPMA vagy PMI certificate
  • Szakirányú felsőfokú végzettség

Szükséges végzettség:    felsőfokú (főiskola, egyetem)

Szükséges nyelvismeret:    angol ( tárgyalóképes )

Előnyt jelent:    

  • Agilis projekt vezetésben szerzett tapasztalat
  • Banki projektvezetésben szerzett tapasztalat
  • Quality Center, Jira rendszerek ismerete

 

Helyek Pest
Budapest
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
IT / Informatika
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest