Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Procurement expert

Feladatok:

Az OTP Bank

Procurement expert

munkakör betöltésére munkatársat keres

 

Key Responsibilities:

  • Procurement methodology:
    • Unified international categories of assets and cost items (aligned with budgeting and controlling process);
    • Defining guidelines at central and subsidiary level procurement process;
    • Evaluating case-by-case the best rate of group vs. local purchase above limit or in selected            categories;
    • Support existing methodology in Real estate investment and Branch renovation.
  • Centralized purchasing agreements:
    • Monitoring and consolidating the procurement of selected standard commodity categories;
    • Regular review of group suppliers efficiency;
    • Special focus on software licensing and equipment outsourcing.
  • Operative control:
    • Managing all the group-wide procurement for purchases above certain limit or related to standardized categories;
    • Consolidating information for group purchases;
    • Authorizing and supporting local procurement in case of above the limit or in case of complex purchases;
  • Organize International Purchasing Forum for information interchange and benchmarking.

Requirements:

  • Master’s Degree in IT
  • Minimum 5 years experience in international purchasing agreement management
  • Relevant experience in: vendor selection, evaluation and relationship management, purchasing methodology knowledge
  • Fluent English language skills (written and oral)
  • Attention to accuracy and detail
  • Ability to work independently and also in a team
  • Problem solving attitude
  • Multi-tasking and prioritizing skills
  • Customer focus, ability to build excellent relationships

Advantage:

  • Experience in IT vendor management

Application deadline: 12th of August 2015.

Akit keresünk:


Kategória IT / Informatika, Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés, Bank / Biztosítás / Pénzintézet, Beszerzés / Logisztika / Szállítás
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Egyetemi végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Karbantartó (Létesítmény technikus)

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Karbantartó (Létesítmény ...
Budapest


Norwegian speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest


Danish speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest