Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

PORTUGUESE speaking AP/AR professional for a transition role


  • A hirdetés 699 napja lejárt

Our multinational partner is looking for a professional with finance background and fluent ENGLISH AND PORTUGUESE knowledge in their Shared Services Centre in Budapest.

Tasks:
• To ensure timely and accurate recording of third party supplier invoices into the ledgers for the European Business Service Centre
• To ensure that all invoices are approved appropriately and paid on time
• To ensure adherence to accounts payable / invoicing policies and procedures
• To provide guidance and coaching where relevant on the coding and approval requirements and the Accounts Payable Processes
• New supplier account set ups and supplier account maintenance
• Invoice posting to accounts payable system and checking to ensure correct posting
• Arranging and chasing the authorization and coding of accounts payable invoices
• Book cash-in on a daily basis
• Check bank statements on a daily basis
• Apply cash based on request
• Handle the billing interface import


Requirements:
• Fluency in ENGLISH AND PORTUGUESE
• ABILITY OF TRAVELLING
• 1 to 2 years' experience in FINANCE role
• Good level numeracy and able to work accurately with large quantities of data
• Good communication skills
• Understands financial and accounting information

Helyek Pest
Budapest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
BÉRSZÁMFEJTŐ, TB ÜGYINTÉZŐ (HR7555960X)

Get Work Trend Kft

BÉRSZÁMFEJTŐ, TB ÜGYINTÉZŐ (HR7555960X) Fontos ...
Budapest, Pest


Pénzügyi ügyintéző

Interjob Személyzetfejlesztő Kft.

Ügyfelünk a piacon meghatározó szerepet betöltő...
Budapest, Pest


Unit manager

Metlife A32

A MetLife, Inc. (NYSE: MET) leányvállalatain ...
Budapest, Pest