Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Pénzügyi vezető


  • A hirdetés 1162 napja lejárt

KLIK Fejlesztési Főosztály álláshirdetése

Pénzügyi vezető

munkakör betöltésére

 

Feladatkör:

  • Klebelsberg Intézményfenntartó Központ részvételével zajló uniós finanszírozású kiemelt projekt pénzügyi vezetése;
  • Projekt pénzügyi megvalósulásának folyamatos nyomon követése, likviditásmenedzselése;
  • A projektekhez kapcsolódó támogatás lehívási, kifizetési, ellenőrzési és adatszolgáltatással kapcsolatos feladatok koordinálása;
  • Pénzügyi feladatok koordinálása, naprakész nyomon követése, megfelelő priorizálása;
  • Rendszeres adatszolgáltatás, projekt jelentések elkészítése, ad hoc információigény esetén rendelkezésre állás;
  • Pénzügyi nyilvántartó rendszerek folyamatos vezetésének, a rendszeres adatgyűjtések és lekérdezések felügyelete;
  • Pénzügyi ellenőrzési feladatok ellátása (formai, szakmai, elszámolhatósági stb.);
  • Projektek pénzügyi kockázatainak, problémáinak feltérképezése, értékelése; gyors és hatékony megoldások proaktív kezelése;
  • Közreműködő szervezetettel, tankerületekkel, társterületekkel való kapcsolattartás, együttműködés;
  • A projektek menedzselését végző szakmai csoportok felé pénzügyi, adózási és közgazdasági kérdésekben szakmai tanácsadás;
  • A tevékenységhez közvetlenül és közvetetten kapcsolódó hazai és uniós jogszabályok, rendeletek, kézikönyvek, a KLIK belső utasításainak, rendelkezéseinek, eljárásrendjeinek pontos ismerete és megbízható alkalmazása.

Elvárások:

  • Felsőfokú pénzügyi, gazdasági végzettség (főiskolai/egyetemi),
  • Büntetlen előélet, cselekvőképesség,
  • Min. 5 év pénzügyi tapasztalat,
  • Hazai és/vagy Európai Unió által finanszírozott projektek megvalósításában szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat,
  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek (MS Windows és MS Office),
  • Önálló munkavégzés,
  • Nagyfokú precizitás,
  • Nagyfokú problémamegoldó képesség,
  • Proaktív gondolkodásmód,
  • Ütemes munkavégzés,
  • Megbízhatóság és terhelhetőség,
  • Jó rendszerező és lényeglátó képesség,
  • Jó kommunikációs készség (vertikális és horizontális kapcsolattartó képesség).

Előny:

  • Legalább 5 fős szervezeti egység vezetésében, közigazgatási, közreműködő vagy pályázatíró szerveknél, közbeszerzési és/vagy kontrolling területen szerzett 3 éves tapasztalat,
  • Államháztartási számvitelben való jártasság,
  • Jogi alapismeretek,
  • Mérlegképes könyvelői szakképesítés,
  • Forrás SQL és/vagy KIR3 ismeret,
  • Angol nyelv tárgyalóképes ismerete és legalább középfokú nyelvvizsga.

EGYÉB INFORMÁCIÓK:

  • A munkavégzés helyszíne: Budapest
  • Határozott idejű munkavállalói jogviszony
  • A pályázat benyújtási határideje: 2014.07.18.
  • A jelentkezéshez küldje el nekünk fényképes szakmai önéletrajzát, bruttó bérigényét és kísérőlevelét az alábbi e-mail címre, a tárgyban kérjük, tűntesse fel: Pénzügyi vezető
Helyek Budapest
Pest
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
General Purchaser in SSC

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Change Coordinator in SSC IT Sector

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Credit Payment Agent

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest