Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Pénzügyi munkatárs


  • A hirdetés 1020 napja lejárt

A Speedfitness Kft. a miha bodytec EMS készülékek kizárólagos Kelet-Európai forgalmazója. A miha bodytec GmbH-val szoros együttműködésben nem csupán innovatív gépünk értékesítését céloztuk meg, hanem jól felépített képzésünk keretében segítünk elsajátítani a gép használatát, felhasználásának területeit illetve átadjuk a minőségi stúdiómunka alapjait is partnereink részére.

Célunk, hogy koncepciónk minél szélesebb elfogadtatásra és rajongói táborra tegyen szert Kelet- Európában, valamint, hogy szektorunkban megőrizzük piacvezető szerepünket.

Missziónk, hogy elérhetővé tegyük a hatékony és időkímélő testedzést és egészségtudatos életmódot azok számára is, akiknek időhiányból fakadóan vagy egészségügyi problémák miatt eddig ez megvalósíthatatlan volt.

A Speedfitnessnél dolgozni többet jelent, mint alkalmazottnak lenni egy cégnél. Munkatársainkat partnereknek tekintjük, hiszen ők teszik le cégünk sikerének alapköveit. Fiatal, dinamikus, lelkes és magabiztos csapatunk a küszöbön álló, egészséges életmódot érintő paradigmaváltás aktív részesei. Ebbe a csapatba keresünk hozzánk hasonló személyt Pénzügyi és logisztikai munkatárs pozícióba!

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Erős ügyfélközpontúság
  • Folyamatorientált, fejlesztő, optimalizáló gondolkodásmód
  • Erős problémamegoldó készség
  • Kiváló kommunikációs készség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Párhuzamos feladatok egyidejű kezelésének képessége
  • Gyors és precíz munkavégzés
  • Terhelhetőség
  • Önállóság
  • Pénzügyi, Gazdasági vagy Logisztikai végzettség valamint Speedfitness tapasztalat előnyt jelent!

Főbb feladatok:

  • Külföldi és belföldi szállítókkal való kommunikáció: rendelések leadása, bevételezése
  • Ügyfelekkel való kommunikáció: rendelések fogadása, csomagküldés, adminisztratív feladatok ellátása 
  • Vámügyintézés
  • Garanciális ügyintézések
  • Könyvelési anyag rendszerezése, előkészítése
  • Raktárkészlet nyilvántartása
  • Rendszeres és alkalmai pénzügyi és operatív riportigények határidőre történő minőségi elkészítése
  • A szállítók szervezésével a szükséges logisztikai kapacitás biztosítása maximális szolgáltatási szint és minimális költségszint mellett

Amit kínálunk:

  • Fiatalos, dinamikus, lelkes csapat
  • Családias munkakörnyezet
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Teljes munkaidő
  • Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület

A jelentkezés módja:

Kérjük, pályázati anyagodat (CV + fotó + motivációs levél) egyetlen pdf. dokumentumban küldd magyar és angol nyelven az alábbi email  címre Horváth Anett Fanni részére. A tárgy mezőben kérünk, tüntesd fel a megpályázott pozíciót.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Beszerzés / Logisztika / Szállítás
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Védelmi ellenőr (Szállás támogatással)

Randstad Hungary Kft.

Feladatok: • a reptér területére belépő személy...
Budapest


2nd Line Cisco Network Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our multinational client is a prestigious telec...
Budapest


Gépkezelő

Randstad Hungary Kft.

Partnercégünk a műszén, grafit és ezekhez kapcs...
Budapest