Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Pénzügyi munkatárs


  • A hirdetés 1079 napja lejárt

A Speedfitness Kft. a miha bodytec EMS készülékek kizárólagos Kelet-Európai forgalmazója. A miha bodytec GmbH-val szoros együttműködésben nem csupán innovatív gépünk értékesítését céloztuk meg, hanem jól felépített képzésünk keretében segítünk elsajátítani a gép használatát, felhasználásának területeit illetve átadjuk a minőségi stúdiómunka alapjait is partnereink részére.

Célunk, hogy koncepciónk minél szélesebb elfogadtatásra és rajongói táborra tegyen szert Kelet- Európában, valamint, hogy szektorunkban megőrizzük piacvezető szerepünket.

Missziónk, hogy elérhetővé tegyük a hatékony és időkímélő testedzést és egészségtudatos életmódot azok számára is, akiknek időhiányból fakadóan vagy egészségügyi problémák miatt eddig ez megvalósíthatatlan volt.

A Speedfitnessnél dolgozni többet jelent, mint alkalmazottnak lenni egy cégnél. Munkatársainkat partnereknek tekintjük, hiszen ők teszik le cégünk sikerének alapköveit. Fiatal, dinamikus, lelkes és magabiztos csapatunk a küszöbön álló, egészséges életmódot érintő paradigmaváltás aktív részesei. Ebbe a csapatba keresünk hozzánk hasonló személyt Pénzügyi és logisztikai munkatárs pozícióba!

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Erős ügyfélközpontúság
  • Folyamatorientált, fejlesztő, optimalizáló gondolkodásmód
  • Erős problémamegoldó készség
  • Kiváló kommunikációs készség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Párhuzamos feladatok egyidejű kezelésének képessége
  • Gyors és precíz munkavégzés
  • Terhelhetőség
  • Önállóság
  • Pénzügyi, Gazdasági vagy Logisztikai végzettség valamint Speedfitness tapasztalat előnyt jelent!

Főbb feladatok:

  • Külföldi és belföldi szállítókkal való kommunikáció: rendelések leadása, bevételezése
  • Ügyfelekkel való kommunikáció: rendelések fogadása, csomagküldés, adminisztratív feladatok ellátása 
  • Vámügyintézés
  • Garanciális ügyintézések
  • Könyvelési anyag rendszerezése, előkészítése
  • Raktárkészlet nyilvántartása
  • Rendszeres és alkalmai pénzügyi és operatív riportigények határidőre történő minőségi elkészítése
  • A szállítók szervezésével a szükséges logisztikai kapacitás biztosítása maximális szolgáltatási szint és minimális költségszint mellett

Amit kínálunk:

  • Fiatalos, dinamikus, lelkes csapat
  • Családias munkakörnyezet
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Teljes munkaidő
  • Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület

A jelentkezés módja:

Kérjük, pályázati anyagodat (CV + fotó + motivációs levél) egyetlen pdf. dokumentumban küldd magyar és angol nyelven az alábbi email  címre Horváth Anett Fanni részére. A tárgy mezőben kérünk, tüntesd fel a megpályázott pozíciót.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Beszerzés / Logisztika / Szállítás
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Data Scientist (Internal audit)

Exact Solutions Kft.

PartnerOur partner is a global financial servic...
Budapest


Gyakornok az IT innovációs labor és webfejlesztés területén

AUDI HUNGARIA Zrt.

Az Audi Hungaria szerves részeként működő infor...
Győr


Bérszámfejtő

Trenkwalder Kft

25 éves múlttal rendelkező partnercégünk számár...
Budapest