Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Pénzügyi és Irodai Asszisztens


  • A hirdetés 203 napja lejárt

Budapest belvárosában lévő Boglárka Esküvői - és táncruha szalon megbízásából

Pénzügyi és Irodai Asszisztens

munkatársat keresünk.

Nem hagyományos irodai asszisztensi munka, amelynek elvégzéséhez kedves, mosolygós, munkájára gondosan ügyelő, rugalmas, terhelhető, feladat centrikus, megbízható, önállóan dolgozni tudó munkatársat keresünk.  

Szakmai ismeretek:

  • Középfok, előny az irodai, pénzügyi asszisztens OKJ végzettség; felsőfok
  • Számítógépes ismeretek: erős felhasználói szint, Tablet, PC (10 ujjas gépelés; vállalatirányítási rendszer, webes felületek használata, Word, Excel)
  • Nyelvtudás: előny: angol, alapfok

Gyakorlat:

  • Minimum 5 év kis- és középvállalatnál adminisztratív munkakörben szerzett gyakorlat

További elvárások:

  • Kiváló probléma felismerő és megoldó képesség
  • Önálló feladatvégzés, felelősségvállalás
  • Ügyfélorientált magatartás
  • Alkalmazkodó képesség
  • Megbízhatóság, becsületesség
  • Humorérzék

Főbb feladatok:

  • A szalon adminisztratív feladatainak teljes körű ellátása: elektronikus és hagyományos nyilvántartások vezetése, dokumentumok, szerződések kezelése, levelezés, iktatás, munkavállalással kapcsolatos adminisztratív teendők, adatkezelés, stb.
  • Gazdálkodási alapfeladatokhoz kapcsolódóan pénztárfogalom kezelése, bankszámlákkal kapcsolatos teendők elvégzése, szükség szerinti ügyintézés, kapcsolattartás a könyvelővel
  • Telefonhívások kezelése, ügyfelek tájékoztatása, információ nyújtása, kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel, munkatársakkal.

Amit kínálunk:

  • Pörgős és változatos munka, közvetlenül a tulajdonos, ügyvezető irányítása alatt
  • Barátságos, családias munkakörnyezet, fiatalos, vidám női csapat
  • Határozott, de korrekt vezetői hozzáállás és folyamatos visszajelzés
  • Alkalmazotti jogviszony, 8 órás munkaidő, havi fizetés: nettó 165.000 Ft

Munkavégzés helye:

  • 1067 Budapest

Jelentkezési határidő az állásra:

  • 2016. szeptember 4.

Jelentkezés az állásra:

Várjuk az átlagostól eltérő, jóval változatosabb pénzügyi vagy irodai asszisztens munkát kedvelő, munkájuk iránt igényes pályázók szakmai önéletrajzát és szabad fogalmazású kísérő levét a lenti e-mail címen. (A vállalkozói háttér kizáró körülmény!)

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség OKJ képesítés
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Property Developer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a large, international service pr...
Budapest


Team Leader for International Accounting

Randstad Hungary Kft.

Our client is a highly successful company withi...
Budapest


Regional Controller

Randstad Hungary Kft.

The Company is one of the world’s largest intim...
Budapest