Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.cvonline.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.cvonline.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

Pénzügyi és Adminisztrációs Vezető (Mérlegképes Könyvelői Képesítéssel)


Hozzáadva 2012.04.18.
Hirdetés azonosító: 386866
lejárt

Nemzetközi pénzügyi szolgáltató cég budapesti központi irodájába keres

Pénzügyi  és Adminisztrációs Vezetőt,

ügyvezetői megbízással

 

Feladatok:

  • Éves beszámoló, adóbevallások, adatszolgáltatások teljes körű elkészítése,
  • Főkönyvelői feladatok ellátása, a számviteli és pénzügyi rendszer folyamatos működtetése, ellenőrzése, munkaügyi adminisztrációk ellátása, likviditás menedzsment,
  • Szerződések véleményezése,
  • Havi elszámolások elkészítése, ellenőrzése, reklamációk kezelése
  • Havi statisztikák, elemzések készítése,
  • Anyavállalati jelentések elkészítése, anyavállalattal való folyamatos gazdasági és adminisztrációs kapcsolattartás, adatszolgáltatás,
  • Kapcsolattartás: hatóságokkal, biztosítókkal, termékkibocsátókkal, értékesítési hálózattal, könyvvizsgálóval, adószakértővel, pénzintézettel,
  • Részvétel az éves terv összeállításában,
  • Pénzügyi és adminisztrációs csoport irányítása, Ügyvezető igazgató helyettesítése a cég más csoportjainak irányításában.


Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség valamint mérlegképes könyvelői képesítés,
  • Érvényes PM regisztráció vállalkozási szakirányon,
  • 3-5 éves könyvelési területen szerzett tapasztalat,
  • Csoport vezetésében, munkaszervezésben szerzett tapasztalat,
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • Felelősségteljes, önálló munkavégzés,
  • Jó kommunikációs készség,
  • Precizitás, pontosság, megbízhatóság,
  • Aktív szakmai német nyelvismeret,
  • Előny az adótanácsadói végzettség.


Amit kínálunk:

  • Modern munkakörnyezet,
  • Nemzetközi vállalati kultúra,
  • Versenyképes jövedelem,
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy nagy piaci lehetőségeket és fejlődést magában hordozó szektorban.


Pozíció területe:

  • Vállalati pénzügyek
  • Könyvelés
  • Biztosítás


Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület

Jelentkezés módja: Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél megküldésével az alábbi email címre.

Munkavégzés helye:
Budapest, XII. kerület
Kategória
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés, Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat
3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség
Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa
Teljes munkaidő
Régió
Budapest
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése