Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Pénzügyi és Adminisztrációs Vezető (Mérlegképes Könyvelői Képesítéssel)


  • A hirdetés 1800 napja lejárt

Nemzetközi pénzügyi szolgáltató cég budapesti központi irodájába keres

Pénzügyi  és Adminisztrációs Vezetőt,

ügyvezetői megbízással

 

Feladatok:

  • Éves beszámoló, adóbevallások, adatszolgáltatások teljes körű elkészítése,
  • Főkönyvelői feladatok ellátása, a számviteli és pénzügyi rendszer folyamatos működtetése, ellenőrzése, munkaügyi adminisztrációk ellátása, likviditás menedzsment,
  • Szerződések véleményezése,
  • Havi elszámolások elkészítése, ellenőrzése, reklamációk kezelése
  • Havi statisztikák, elemzések készítése,
  • Anyavállalati jelentések elkészítése, anyavállalattal való folyamatos gazdasági és adminisztrációs kapcsolattartás, adatszolgáltatás,
  • Kapcsolattartás: hatóságokkal, biztosítókkal, termékkibocsátókkal, értékesítési hálózattal, könyvvizsgálóval, adószakértővel, pénzintézettel,
  • Részvétel az éves terv összeállításában,
  • Pénzügyi és adminisztrációs csoport irányítása, Ügyvezető igazgató helyettesítése a cég más csoportjainak irányításában.


Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség valamint mérlegképes könyvelői képesítés,
  • Érvényes PM regisztráció vállalkozási szakirányon,
  • 3-5 éves könyvelési területen szerzett tapasztalat,
  • Csoport vezetésében, munkaszervezésben szerzett tapasztalat,
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • Felelősségteljes, önálló munkavégzés,
  • Jó kommunikációs készség,
  • Precizitás, pontosság, megbízhatóság,
  • Aktív szakmai német nyelvismeret,
  • Előny az adótanácsadói végzettség.


Amit kínálunk:

  • Modern munkakörnyezet,
  • Nemzetközi vállalati kultúra,
  • Versenyképes jövedelem,
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy nagy piaci lehetőségeket és fejlődést magában hordozó szektorban.


Pozíció területe:

  • Vállalati pénzügyek
  • Könyvelés
  • Biztosítás


Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület

Jelentkezés módja: Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél megküldésével az alábbi email címre.

Helyek Budapest
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Consultant (Industrial Lighting)

Randstad Hungary Kft.

Are you an Architect or an Interior Designer?Do...
Budapest


Finnish speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest


Norwegian speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest