Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Pénzügyi back-office munkatárs


  • A hirdetés 634 napja lejárt

 

Az ALTERA Vagyonkezelő Nyrt. az egyik legdinamikusabban fejlődő, magyar tulajdonban lévő vagyonkezelő vállalat, melynek részvényeit 2013 óta jegyzik a Budapesti Értéktőzsdén. A nemzetközi tőkepiacokon saját számlás kereskedést folytató cég fejlődésének támogatására keres új munkatársat az alábbi pozícióba:

 

Pénzügyi back-office munkatárs

(referenciaszám: A15bom1cvo)

 

Feladatok:

  • Értékpapír tranzakciók rögzítése
  • Részvénykönyv vezetése, belső szabályzatok karbantartása
  • Számlák, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel és könyvvizsgálóval
  • Negyedéves és éves beszámolók elkészítésének támogatása a cégvezetéssel és a könyvelővel, könyvvizsgálóval  együttműködve
  • Az igazgatósági asszisztens munkájának széleskörű támogatása

 

Elvárások:

  • Back-office területen szerzett tapasztalat az alábbiak valamelyikénél: ÁKK, PSZÁF, MNB, BÉT, KELER, bank, brókercég, befektetési alapkezelő, nyugdíjpénztár
  • Nagyfokú precizitás, megbízhatóság, erős kontroll képesség a szerteágazó folyamatok fölött
  • Tpt., Bszt., Bat. ismerete
  • Igény a minőségi munkavégzésre, elegáns megjelenés
  • Kimondottan erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (különösen: Excel, Google Docs)
  • Aktív, nyelvvizsgával alátámasztott középfokú szintű angol nyelvtudás

 

Előnyt jelent:

  • Ideálisan jogi vagy pénzügyi végzettség
  • Értékpapírjogi vizsga, tőzsdei szakvizsga, VAP, CFA
  • Clavis, Triász, Monolith, Pozitron rendszerek valamelyikének ismerete
  • További nyelvtudás (elsősorban német vagy francia)

 

Amit kínálunk:

  • Stabil, alkalmazotti állás, 4-6-8 órás munkavégzés is elképzelhető
  • Elegáns környezetben magas színvonalú eszközökkel történő munkavégzés

 

Munkavégzés helye: Budapest VI. kerület, Hősök terénél lévő irodánkban

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a bruttó fizetési igény és a referenciaszám megjelölésével “Back-office munkatárs” jeligére az alább megadott e-mail címre 2015.június 18-ig.

További információkért látogasson el honlapunkra a Link megjelenítése címre! Kérjük indokolja meg néhány sorban, miért Önt válasszuk? Ennek hiánya automatikusan kizárja a felvételt.

Egyéb hasonló állások Önnek
Communications Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company We are looking for a Communica...
Budapest


French Accounts Payable Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our partner is a really signif...
Budapest


Technical Specialist - Electrical Engineering

HAYS Hungary Kft.

Job description:   o High voltage / low voltage...
Budapest