Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Pénzügyi back office munkatárs


  • A hirdetés 1005 napja lejárt


Jelenlegi megbízónk egy német-magyar tulajdonú rendszerintegrációval foglalkozó cég részére keresünk

 Pénzügyi back office munkatársat,

 aki el tudja látni

 


70 %-ban a német vállalathoz kapcsolódó feladatokat:

  • A német leányvállalathoz tartozó projektek időnyilvántartásainak kezelése, kapcsolódó kimenő számlák elkészítése
  • Kft. és a GMBH közötti intercompany elszámolások elkészítése és könyvelése SAP SD-ben
  • Vezetők napi munkájának támogatása
  • A felettesének iránymutatásai alapján projektasszisztensi feladatok (Projektek eredményességének elemzése, kimutatások készítése)
  • A német leányvállalat vezetőjének támogatása az anyavállalat székhelyéről
  • Szerződések nyilvántartása papír alapon, valamint elektronikusan is
  • Alvállalkozói megrendelők karbantartása és frissítése
  • Egyéb szervezési és adminisztratív feladatok ellátása, elszámolások, készítése szükség szerint
  • GMBH havi zárási adatinak betöltése kontrolling rendszerbe
  • Utazásszervezés, repülőjegyek rendelése, szállásfoglalás, programok szervezésében való részvétel
  • Postázás (levelezés nyilvántartás), telefonhívások kezelése, vendégek fogadása

20 %-ban egy sportegyesülettel kapcsolatos adminisztráció

  • TAO elszámolás elkészítése
  • Munkaszerződések karbantartása
  • Pályázatok elszámolása
  • Kapcsolattartás a könyvelővel és az egyesület TAO elszámolásokért felelős munkavállalójával
  • Munkáltatókkal kapcsolatos ügyintézés (Bérek utalása, szerződések)
  • Egyesület tervének elkészítése

10 %-ban általános asszisztensi feladatok

  • Névjegykártyák, irodai beléptető kártyákkal kapcsolatos ügyintézés
  • Általános és hivatali ügyintézés
  • Egyéb szervezési és adminisztratív feladatok ellátása, elszámolások, készítése szükség szerint

A leendő kollégával szembeni elvárások

  • Gazdasági végzettség, mérlegképes könyvelői oklevél előnyt jelent
  • Középfokú német nyelvtudás elengedhetetlen
  • Excel magas szintű ismerete
  • Együttműködő, csapatjátékos, pontos és precíz
  • Önállóan is tud dolgozni
  • Jókedv, vidámság

Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület

Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődését és a benne szereplő feladatok elvégzésében van tapasztalata, akkor küldje önéletrajzát Szemán Zoltán részére az alábbi e-mail címre.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Asszisztencia / Adminisztráció
Szükséges iskolai végzettség OKJ képesítés
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Német
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center agent (Hebrew and English)

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleagues for our multi...
Budapest


Ügyvezető asszisztens

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Karosszéria lakatos

Trenkwalder Kft

Lakóautó, lakókamionok kivitelezésével foglalko...
Budapest