Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS


  • A hirdetés 395 napja lejárt


PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

 


Bérbeadással foglalkozó multinacionális cég magyarországi leányvállalata részmunkaidős munkatársat keres pénzügyi asszisztensi pozícióba.

Pozíció jellemzői:

  • A logisztikai területtel valamint a vámügynökkel együttműködve vámszoftver bevezetésében való részvétel és a vámnyilvántartások naprakész vezetése.
  • Kezdetben 4 órában a fejlesztés alatt álló szoftver tesztelése, egyeztetés és a napi munkához szükséges nyitó adatállomány feltöltése. A munkaidő a bevezetést követően várhatóan napi 6 órára nő és egyéb HR ill. pénzügyi részfeladatokkal bővül.
  • A bevezetés során folyamatosan változó folyamatokhoz kell alkalmazkodni.
  • 12 hónapos határozott munkaidő, amely a későbbiekben véglegesedhet.
  • A munka során – különösen a bevezetést követő első hetekben – túlórára lesz   szükség.

Főbb feladatok:

  • Saját és idegen eszközök vámstátuszának nyilvántartása, kapcsolódó határidők és értékhatárok figyelése
  • Bejövő és kimenő szállítmányok vámkezelési adatainak előkészítése és a vámkezelést követően azok rögzítése a nyilvántartó szoftverben
  • Utólagos módosítások esetén a kapcsolódó vámkezelések módosításának kezdeményezése
  • Vámszoftver bevezetésében való részvétel: a követelményeknek való megfelelés tesztelése tesztterv és a napi gyakorlat szimulációja alapján, induló adatok feltöltése, részvétel az eszköz-nyilvántartás vezetésében
  • Vámfolyószámla egyeztetése
  • Kisegítő feladatok ellátása az ellenőrzések során
  • Egyéb – jellemzően HR - részfeladatok ellátása (bérszámfejtés előkészítésében való részvétel, szabadság-nyilvántartás vezetése, bejelentések elkészítésében való részvétel, stb.)
  • Részvétel a havi zárásokban

Követelmények:

  • Mérlegképes könyvelő vagy közgazdasági szakközépiskolai végzettség
  • Alapfokú angol nyelvtudás (a nemzetközi szállítmányok dokumentációján való eligazodás miatt)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Office), a Navision rendszer vagy egyéb   ERP ismerete előny
  • 1-3 éves számviteli/pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • Megbízható, precíz, alkalmazkodó, tolerálja a változásokat

Jelentkezni önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címen lehet.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Részmunkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Recepciós

Mellow Mood Hotels

Álláslehetőség a Mellow Mood Group, több külö...
Budapest, Pest


German Speaking IT Helpdesk - INTS/14/44

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

We are looking into our multinational client’s ...
Budapest, Pest


French Collector (MP-6581)

JOBSgarden

A munkáltatóról / About the company Our multin...
Budapest