Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Pénzügyi asszisztens


  • A hirdetés 1029 napja lejárt

 

Cloud alapú call center technológiával foglalkozó cég, nemzetközi terjeszkedésének köszönhetően új munkatársat keres

Pénzügyi asszisztens

pozícióba.

Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

 

Feladataid:

  • Vevői és szállítói számlák kezelése
  • Könyvelési anyagok kezelése, részvétel a könyvelésben
  • Hazai és nemzetközi ügyfelekkel, partnerekkel, könyvelővel történő kapcsolattartás
  • Banki és hivatali ügyintézés
  • Egyéb pénzügyi és adminisztrációs feladatok
  • Számviteli területen szerzett végzettség (minimum OKJ képzésen)
  • Önállóság
  • Felelősségteljes munkavégzés
  • Pro-aktivitás

Elvárások:

  • Precizitás
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás (a napi munkavégzéshez szükséges)
  • MS Office magabiztos ismerete (elsősorban Excel)

Előnyt jelent számodra:

  • Felsőfokú pénzügyi végzettség
  • Pénzügyi és adminisztrációs területen szerzett tapasztalat

Ezt ígérjük:

  • Biztos jövőkép
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • Elképesztő újdonságokra nyitott, segítőkész csapat
  • Stresszes helyzetekben humor

Mottónk:

Hiszünk és bízunk az emberek önirányítási, ellenőrzési és felelősségvállalási képességében. Ezért igyekszünk bevonni az embereket a döntéshozatalba,kihívásokat jelentő célokat tűzünk ki és fejlesztő módon támogatjuk céljaik önálló elérésében.

Tudnivalók rólunk:

A cég székhelye és a munkavégzés helye Budapest II. kerületében található. A Virtual Call Center Kft. Magyarország legnagyobb cloud alapú call center fejlesztője és távközlési szolgáltatója. Ügyfeleink között tudhatunk outsource call centereket, távközlési cégeket, pénzügy intézeteket és számos professzionális call centerrel rendelkező vállalatot.

Amennyiben vonzó számodra a fenti munkakör, küldd el motivációs leveled és önéletrajzodat az alábbi  címre, a tárgy mezőben "Asszisztens" kategória megjelölésével.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
General Purchaser in SSC

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Change Coordinator in SSC IT Sector

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Credit Payment Agent

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest