Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS


  • A hirdetés 192 napja lejárt

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

 

Bérbeadással foglalkozó multinacionális cég magyarországi leányvállalata részmunkaidős munkatársat keres pénzügyi asszisztensi pozícióba.

Pozíció jellemzői:

  • A logisztikai területtel valamint a vámügynökkel együttműködve vámszoftver bevezetésében való részvétel és a vámnyilvántartások naprakész vezetése.
  • Kezdetben 4 órában a fejlesztés alatt álló szoftver tesztelése, egyeztetés és a napi munkához szükséges nyitó adatállomány feltöltése. A munkaidő a bevezetést követően várhatóan napi 6 órára nő és egyéb HR ill. pénzügyi részfeladatokkal bővül.
  • A bevezetés során folyamatosan változó folyamatokhoz kell alkalmazkodni.
  • 12 hónapos határozott munkaidő, amely a későbbiekben véglegesedhet.
  • A munka során – különösen a bevezetést követő első hetekben – túlórára lesz   szükség.

Főbb feladatok:

  • Saját és idegen eszközök vámstátuszának nyilvántartása, kapcsolódó határidők és értékhatárok figyelése
  • Bejövő és kimenő szállítmányok vámkezelési adatainak előkészítése és a vámkezelést követően azok rögzítése a nyilvántartó szoftverben
  • Utólagos módosítások esetén a kapcsolódó vámkezelések módosításának kezdeményezése
  • Vámszoftver bevezetésében való részvétel: a követelményeknek való megfelelés tesztelése tesztterv és a napi gyakorlat szimulációja alapján, induló adatok feltöltése, részvétel az eszköz-nyilvántartás vezetésében
  • Vámfolyószámla egyeztetése
  • Kisegítő feladatok ellátása az ellenőrzések során
  • Egyéb – jellemzően HR - részfeladatok ellátása (bérszámfejtés előkészítésében való részvétel, szabadság-nyilvántartás vezetése, bejelentések elkészítésében való részvétel, stb.)
  • Részvétel a havi zárásokban

Követelmények:

  • Mérlegképes könyvelő vagy közgazdasági szakközépiskolai végzettség
  • Alapfokú angol nyelvtudás (a nemzetközi szállítmányok dokumentációján való eligazodás miatt)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Office), a Navision rendszer vagy egyéb ERP ismerete előny
  • 1-3 éves számviteli/pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • Megbízható, precíz, alkalmazkodó, tolerálja a változásokat

Jelentkezni önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címen lehet.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség OKJ képesítés
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Junior bérszámfejtő és cafeteria tanácsadó

Work Force Kft.

Frissen végeztél és még nincs tapasztalatod? Ná...
Magyarország


Értékesítő IX.kerület

Work Force Kft.

ÉrtékesítőFőbb feladatok, munkák:új ügyfelek te...
Magyarország


HR Projektvezető

Work Force Kft.

Szeretnél kapcsolattartóként dolgozni, emberekk...
Magyarország