Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Pénzügyi asszisztens és
kontroller
munkatársat keres budapesti csapatába!
 
Feladatok:         
  • A magyarországi központ és az üzletek pénzügyi folyamatainak, pénzmozgásainak nyomonkövetése, ellenőrzése
  • Havi, negyedéves, éves pénzügyi zárások előkészítése, támogatása
  • Terv-tény eltérések készítése és elemzése, folyamatos nyomonkövetése
  • Statisztikák, kimutatások és elemzések készítése, döntéselőkészítés és támogatás
  • Pénzügyi procedúrák lefektetése, ellenőrzése, optimalizálása, auditok tartása
  • Külsős, szakmai partnerekkel tárgyalások lefolytatása illetve szervezése
  • A szervezet számláinak napi nyomonkövetése és adminisztrálása saját rendszerben
  • Könyveléselőkészítés, napi kapcsolattartás a külsős könyvelő céggel
  • A szervezet teljes banki ügyintézése, számláinak naprakész vezetése
  • A banki kifizetések és egyéb pénzügyi kötelezettségek szerződés szerinti- és határidőre történő teljesítése cégen belül és külső partnerek felé egyaránt
  • Szerződések naprakész vezetése
  • Általános admin feladatok ellátása, részvétel a területet érintő projektekben
  • Kapcsolattartás a partnerekkel, napi együttműködés a társosztályokkal, üzletekkel
  • A pénzügyi vezető munkájának támogatása, vezetői döntéselőkészítés

Elvárások
:
  • Felsőfokú számviteli- és/ pénzügyi- és/ közgazdasági végzettség
  • 2-3 év kereskedelmi szektorban szerzett hasonló pénzügyi tapasztalat előnyt jelent
  • Tárgyalási szintű francia nyelvtudás (napi munkavégzéshez szükséges), angol előny
  • MS Office, különösen az excel alapos, magabiztos ismerete
  • Leendő munkatársunk erősen kontrolling szemléletű, logikus gondolkodású, munkájában pontos, precíz, lelkiismeretes, pro-és reaktív beállítottságú, felelősséget vállaló, önállóan és csapatban dolgozni szerető és tudó, területén agilis személyiség.


Ha az álláslehetőség felkeltette az érdeklődésed és megfelelsz az elvárásoknak, kérjük, juttasd el hozzánk fényképes szakmai önéletrajzod, bérigény megjelölésével az alábbi elérhetőségre. A tárgy rovatban feltüntetve: név + pénzügy pl: Példa Panna pénzügy.
 


 

 

 

Foglalkoztatás jellege
Teljes munkaidő
Kategória
Asszisztencia / Adminisztráció, Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat
2 év
Régió
Budapest, Pest 



Egyéb hasonló állások Önnek
HR Projektvezető

Work Force Kft.

Szeretnél kapcsolattartóként dolgozni, emberekk...
Magyarország


Munkaerő kiválasztási koordinátor

Work Force Kft.

Ha szeretsz emberekkel foglalkozni, utazni, pre...
Magyarország


Külkereskedelmi asszisztens

Work Force Kft.

Multinacionális FMCG területén tevékenykedő par...
Magyarország