Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

PARTNERKAPCSOLATI ÉRTÉKESÍTÉS-TÁMOGATÓ MUNKATÁRS


  • A hirdetés 1042 napja lejárt

 Álláspályázatot hirdetünk az alábbi feladatkörben:

PARTNERKAPCSOLATI ÉRTÉKESÍTÉS-TÁMOGATÓ MUNKATÁRS

 

A szerepkör legfőbb felelőssége: A partnerkapcsolati területvezető közvetlen irányítása alatt, aPartnerkapcsolati felelősökkel szorosan együttműködve a partnerkapcsolati munkatárs biztosítja a felelősségi körébe tartozó összes feladat ellátását, miközben mindvégig szem előtt tartja a Cofidis mindenkor hatályos belső szabályzataiban foglaltakat és a cég filozófiáját.

 

FŐBB ADMINISZTRATÍV FELADATOK:

  • A Partnerkapcsolati terület működését szabályozó ügyviteli és vezérigazgatói utasítások karbantartása, frissítése
  • Partneri ajánlatok és oktatási anyagok naprakészen tartása, új ötletek implementálása, folyamatos egyeztetés a HR osztály illetékes képzési munkatársával
  • Partnerkommunikációs anyagok, tájékoztatók, bemutatkozó prezentáció elkészítése, Hírlevelek kiküldése
  • Ügynökök naprakész rögzítése az informatikai rendszerekben
  • A hiteligénylő platformmal kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása, részvétel a rendszertesztelésben, és az esetleges fejlesztésekben
  • A Partnerkapcsolati területen használt nyomtatványok naprakészen tartása, változások implementálása, folyamatos utánrendelés biztosítása
  • A Partnerkapcsolati területi által használt riportok, kimutatások, statisztikák (napi, heti, havi, éves, eseti) elkészítése, a statisztikai felület rendszeres frissítése
  • Részvétel a Partnerkapcsolati területtel kapcsolatos panaszok, elállások kivizsgálásában és kezelésében
  • A Partnerkapcsolati terület által használt rendszerekkel, folyamatokkal kapcsolatos fejlesztési igények megfogalmazása és eljuttatása a közvetlen vezetőnek

FŐBB FEJLESZTÉSI FELADATOK:

  • Aktív részvétel a területet érintő termékfejlesztések/alkalmazások specifikálásában
  • A fejlesztésekhez kapcsolódó teendők megszervezése, tesztelések lebonyolítása, egyeztetés a társosztályokkal
  • A területet érintő IT fejlesztések nyomon követése és menedzselése együttműködésben az IT ágazattal

SZAKMAI ELVÁRÁSOK:

  • a vállalat folyamatainak teljes körű, globális és alapos ismerete
  • szintetikus, folyamatszemléletű gondolkodásmód
  • rendszerszervezői tapasztalat
  • folyamatmodellező, vizuális eszközök (pl.: grafikonok, folyamatábrák) használatában való jártasság
  • elemző képesség
  • magas fokú Excel ismeret és adatbázis kezelés
  • kritikus, de építő jellegű szemlélet a már meglévő folyamatokkal szemben, amely azok optimalizálásra irányul
  • a folyamat-modellezés területén szerzett tapasztalat
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás

ELŐNY:

  • hitelpiaci  vagy  banki ismeret/háttér
  • multinacionális környezet
  • az ARIS folyamatmodellező program ismerete előnyt jelent
  • francia nyelvtudás

JELENTKEZÉS

Érdeklődés esetén, kérem, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát és angol/francia nyelvű motivációs levelét az alábbi e-mail címre.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat 2 év
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Wifi rendszermérnök

Trenkwalder Kft

Wifi rendszerménök kollégákat keresünk partnerc...
Budapest


Fémcsiszoló-köszörűs

Trenkwalder Kft

Dolgozz Szegeden Köszörűsként:Fémcsiszoló-köszö...
Csongrád, Csongrád


Betanított munka (Mór)

Trenkwalder Kft

 Mórra partnercégünk részére keresünk munkatárs...
Fejér