Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Panaszkezelő Back Office Munkatárs


  • A hirdetés 220 napja lejárt

 

Az AEGON Magyarország Hitel Zrt. - a hitelek folyósítása utáni - hitelezési adminisztrációs feladatok ellátására

Panaszkezelő BACK OFFICE MUNKATÁRSAT

keres.

 

Munkavégzés helye: Budapest, Üllői út 1.

Leendő munkatársunk feladatai:

  • Panaszlevelek megválaszolása/ellenőrzése, panaszkezeléssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása,
  • Hatósági és felügyeleti szervektől érkező megkeresések kezelése, adatszolgáltatások összeállítása,
  • Biztosítási monitoringgal kapcsolatos feladatok ellátása.

Elvárások:

  • középfokú végzettség,
  • hitel Back-Office területen (megjelölt feladatok) szerzett minimum 2 éves tapasztalat,
  • kiváló MS Office ismeretek (Word, Excel, Internet, Outlook).

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy

  • jó problémamegoldó képességgel rendelkezik,
  • jó a kapcsolatteremtő és kommunikációs készsége,
  • önállóság jellemzi,
  • precíz, és munkájával szemben mindig igényes.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy jelentkezését - jövedelemigény megjelölésével - várjuk Karrierportálunkon!

 

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Back office munkatárs

PROHUMAN

Európa több mint 20 országában jelenlévő pénzin...
Budapest


Back office munkatárs

Mind-Diák Szövetkezet

Diákmunka = szakmai tapasztalatszerzés, pénzker...
Hajdú-Bihar


Back office munkatárs

PROHUMAN

Biztosító partnerünk megbízásából keresünk munk...
Budapest