Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Panaszkezelési ügyintéző


 
Hozzáadva: 2017.05.24.
Hirdetés azonosító: 1078856

Magyarország vezető pénzintézetébe keresünk kollégát azonnali kezdéssel az alábbi pozícióba
Feladatok:

  • A belső és külső ügyfelektől érkező kérdések szakszerű kivizsgálása és megválaszolása a határidők figyelembevételével
  • A panaszokkal kapcsolatban javaslatokat tesz (telefonon, személyesen, levelezés formájában)
  • Adatváltozások figyelemmel kísérése
  • A munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
  • Társosztályokkal, felettessel való folyamatos kapcsolattartás

Elvárások:
  • Középfokú végzettség
  • Ügyfélszolgálati vagy panaszkezelői tapasztalat (min. 1 -3 év)
  • Ügyfélközpontúság, kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt)
  • Jó problémamegoldó készség
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés
  • Felhasználói szintű MS Office tudás (Excel, Word)

Juttatások:
  • Versenyképes bérezés
  • Azonnali kezdés
  • Határozott munkaidő szeptembertől májusig
  • Fiatalos, dinamikus csapat

Előnyök:
  • Angol nyelv ismerete

Jelentkezés módja:
  • Amennyiben megfelel mindezen feltételeknek, kérjük, küldje el fényképpel ellátott, magyar nyelvű önéletrajzát bérigény megjelölésével!

Munkavégzés helye:
  • Budapest


Egyéb hasonló állások Önnek
Panaszkezelési munkatárs

Oney Magyarország Zrt.

Szeretnél egy dinamikus, lendületes telefonos ü...
Budapest, Pest


Ügyfélszolgálati ügyintéző

PROHUMAN

Dinamikusan fejlődő közmű szolgáltató megbízásá...
Budapest


Ügyfélszolgálati ügyintéző

AXEL Professional Softwares Kft.

Ügyfélszolgálati ügyintéző Kecskeméti irodánkba...
Kecskemét