Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Panaszkezelési ügyintéző


 
Hozzáadva: 2017.11.11.
Hirdetés azonosító: 1078856

Magyarország vezető pénzintézetébe keresünk kollégát azonnali kezdéssel az alábbi pozícióba
Feladatok:

  • A belső és külső ügyfelektől érkező kérdések szakszerű kivizsgálása és megválaszolása a határidők figyelembevételével
  • A panaszokkal kapcsolatban javaslatokat tesz (telefonon, személyesen, levelezés formájában)
  • Adatváltozások figyelemmel kísérése
  • A munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
  • Társosztályokkal, felettessel való folyamatos kapcsolattartás

Elvárások:
  • Középfokú végzettség
  • Ügyfélszolgálati vagy panaszkezelői tapasztalat (min. 1 -3 év)
  • Ügyfélközpontúság, kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt)
  • Jó problémamegoldó készség
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés
  • Felhasználói szintű MS Office tudás (Excel, Word)

Juttatások:
  • Versenyképes bérezés
  • Azonnali kezdés
  • Határozott munkaidő szeptembertől májusig
  • Fiatalos, dinamikus csapat

Előnyök:
  • Angol nyelv ismerete

Jelentkezés módja:
  • Amennyiben megfelel mindezen feltételeknek, kérjük, küldje el fényképpel ellátott, magyar nyelvű önéletrajzát bérigény megjelölésével!

Munkavégzés helye:
  • Budapest


Egyéb hasonló állások Önnek
Panaszkezelési és adminisztratív tanácsadó

Cofidis Magyarország

Európai anyavállalati háttérrel, a hazai lakoss...
XIII. kerület, Pest, Budapest


Ügyintéző

Lincos Kft

A Lincos Kft., garázsipari szerszámokkal és ber...
Debrecen, Hajdú-Bihar


HR ügyintéző

HAYS Hungary Kft.

Partnerünk, egy dinamikus, hazai informatikai c...
Budapest