Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Panaszkezelési munkatárs


  • A hirdetés 993 napja lejárt

Elkötelezettek vagyunk, hogy valamennyi munkatársunk megfelelő tiszteletet és megbecsülést kapjon munkája során, nyíltan és őszintén kommunikáljunk velük értékes és elismert szakértőként tekintve rájuk.


Panaszkezelési munkatárs


Az Erste Bank magyarországi cégcsoportja 1997 óta tagja az osztrák Erste Group-nak, Kelet-Közép Európa egyik legnagyobb pénzügyi szolgáltatójának, amely több mint 50 000 munkavállalójával 17 millió ügyfelet szolgál ki.
Az Erste Bank Hungary Zrt. a magyar bankpiac meghatározó szereplője, mérlegfőösszege szerint a második helyet foglalja el.
Leányvállalataival karöltve a pénzügyi szolgáltatások teljes skáláját lefedi. Tehetséges, képzett és lelkes munkatársaink segítségével testreszabott pénzügyi szolgáltatásokat nyújtunk minden ügyfélszegmens számára.

Erste Bank pályázatot hirdet Panaszkezelési munkatárs munkakör betöltésére.

Főbb feladatok

  • A személyesen, levélben, telefonon beérkező ügyfélpanaszok és felügyelettől érkező megkeresések törvényi előírásoknak megfelelő kivizsgálása, esetlegesen felmerült probléma megoldása, teljes körű megválaszolása.
  • A panasz kivizsgálási folyamat koordinálása, határidők felügyelete.
  • Panaszkivizsgálás kapcsán kapott vélemények pontos dokumentációja és adminisztrációja. Panaszadatbázis pontos, naprakész vezetése; alkalmanként riportok, kimutatások készítése.
  • Ügyfélpanaszok kapcsán felmerült tendenciózus problémák / észrevételek továbbítása a vezető felé. Proaktív részvétel a szolgáltatások fejlesztésében, észrevételek javaslatok által.

Mit várunk?

Szakmai elvárások

  • Szakmai elvárások:
  • Legalább középfokú végzettség
  • Gyors tanulási készség, új információk gyors feldolgozása
  • PC rutinszerű, gyors használata

Személyiségbeli elvárások

  • Személyes elvárások:
  • Türelem, magas monotonitás tűrési készség
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Ügyfélközpontú szemléletmód

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • előny: offline / telefonos ügyfélkezelésben banki területen szerzett 2 éves tapasztalat

Állás adatai

Állás azonosító: 1891
Pozíció pontos megnevezés: Panaszkezelési munkatárs
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Back Office / Operáció
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2015.01.06.

Felkeltettük az érdeklődését?

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, várjuk jelentkezését karrierportálunkon keresztül:

Helyek Pest
Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
General Purchaser in SSC

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Change Coordinator in SSC IT Sector

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Credit Payment Agent

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest