Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Pályázati koordinátor


  • Ez az állásajánlat 1 napon belül lejár

Főbb feladatok és hatáskör 

A National Instruments  Pénzügy csapatába keressünk Páláyzatíró koordinátor kollégánkat.
Téged keresünk, ha olyan nemzetközi csapatban szeretnél dolgozni, ahol folyamatos kihívások és fejlődési lehetőségek várnak Téged. Az NI-ban olyan légkör fogad, ahol a mindennapokat az egymás iránti tisztelet, lendületesség, dinamikus, segítőkész  csapat és kihívással teli feladatok övezik.

Leendő kollégánk elsődleges, de nem kizárólagos feladata a vállalat állami és EU-s pályázataival kapcsolatos feladatok szervezése, koordinálása, végrehajtása. Továbbá feladata a vállalat ezen területéhez kapcsolódó számviteli elszámolások, pénzügyi nyilvántartások elvégzése, támogatása, koordinálása, valamint egyéb adminisztrációs tevékenységek.

Állami, EU-s pályázati lehetőségek felkutatása az NI számára,  pályázatok megírása, illetve az ezzel kapcsolatos adminisztrációs tevékenységek lebonyolítása

  • Pályázatok pénzügyi és jogi ellenőriztetése, pályázatok utógondozása és járulékos feladatok ellátása
  • Pályázatokkal kapcsolatos hatósági ellenőrzések, auditok, belső vizsgálatok támogatása
  • Kapcsolódó magyar és amerikai számviteli szabályoknak megfelelő főkönyvi elszámolások támogatása, végzése
  • Pályázati lehetőségek véleményezése
  • Az NI és Oktatási intézmények közös pályázatainak koordinálása
  • Kommunikáció az érintett társosztályokkal
  • Szakmai dokumentumok véleményezése
  • Külső partnerektől, kormányzati szervektől, oktatási intézményektől érkező adatszolgáltatási igénynek való megfelelés
  • Állami támogatásokhoz kapcsolódó pénzügyi adminisztrációs feladatok koordinálása
  • Közvetlen vezető által delegált egyéb feladatok ellátása
  • Érintett folyamatok értékelése, azok folyamatos fejlesztése
  • A fenti feladatokhoz kapcsolódó projektekben való részvétel, azok irányítása

Feltételek

  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Mérlegképes könyvelői végzettség, erős számviteli tudás
  • Pályázatok terén szerzett szakmai tapasztalat, adótanácsadói végzettség

Elvárt kompetenciák: 

  • határozottság, jó problémamegoldó képesség
  • kommunikációképes angol nyelvtudás írásban és szóban
  • pontosság, preciz, önálló munkavégzés és csapatmunka, 
  • koncentrált és analitikus munkavégzés, 
  • eredményorientáltság, következetesség, lendületesség

Előny

  • multinacionális cégnél szerzett tapasztalat 
  • projekt munkában szerzett tapasztalat is.

Cégünkről 

Cégünk egy fiatalos, lendületesen fejlődő, amerikai központú, a mérés és automatizálás területén használt eszközöket gyártó high-tech vállalat, bővebben bemutatjuk kultúránkat az alábbi rövid videóban: 

 

Munkavégzés helye Debrecen
Kategória Közigazgatás / Államigazgatás, Pénzügy / Számvitel / Kontrolling, Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Régió Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Customer Service Team Leader

Trenkwalder Kft

Trenkwalder is looking for Team Leader talent o...


Junior Project Manager

Trenkwalder Kft

Take the opportunity to work as junior project ...


Customer Service Agent (with fluent French OR German language knowledge)

Trenkwalder Kft

Our multinational partner is looking for their ...