Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Organization Development Specialist

Feladatok:


OTP Bank is looking for an

Organization Development Specialist

for its Budapest Headquarters

 

Key Responsibilities:

  • As valued member of the Cultural Change Program, you will be working within the Organization Capabilities Project stream
  • Your main responsibilities will be benchmarking internal and external best practices and develop short- and long term  concepts on

            o Recruitment techniques and trends
            o Career planning
            o Succession planning
            o Early talent and trainee development programs
            o Job family evaluation and segmentation
            o Diversity program development

  • Design key deliverables within the Organization Capabilities project stream and execute in time key deliverables with highest attention to detail
  • Work closely with the broader Project team  and the operational HQ HR team to harmonize targets and KPI’s

Requirements:

  • Positive, proactive can-do attitude
  • Consultant approach to problem solving
  • Ability to positively iterate concepts and contents several times based on continuously building plans
  • Handles ambiguity well
  • Project Management work experience
  • 3-5 years  Consultancy or HR Generalist  experience within high paced business environments
  • Proficiency in MS Office applications, especially in Power Point
  • Bachelor’s/Master’s degree in Economics/HR

Advantages:

  • End to end HR generalist experience
  • OD Consultancy background

Deadline for application:  22 April 2016.

To apply for the position please click on the Apply button.

Akit keresünk:


Kategória Humán erőforrás, Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Italian or German speaking Junior Finance Analyst

Trenkwalder Kft

On behalf of our world-wide multinational Clien...
Budapest


Payment Specialist

Trenkwalder Kft

On behalf of our world-wide multinational Clien...
Budapest


French speaking issue coordinator

Trenkwalder Kft

Kick start your career at a multinational compa...
Budapest