Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Organisation Development and Compensation expert

Feladatok:


OTP BANK is looking for an

Organisation Development and Compensation expert

for its Budapest Headquarters


Key Responsibilities:

  • Support elaborate and implement Organisation Development model in the company
  • Drive organization design, workforce planning, coordinate staffing requirements
  • Ensure the accuracy and liability of compensations & benefits
  • Assist leadership with data analysis and reporting of organizational design, structure, compensation and other factors
  • Manage the day-to-day aspects of one or more complex projects; partner with key stakeholders across the organization to ensure the timely coordination and execution of plans and activities.
  • Lead, facilitate and/or participate in key meetings with internal and/or cross-divisional groups as requested or needed

Desired Skills and Experience

  • Bachelor/Master degree in Economics
  • Minimum 5 years experience at a financial or international organisation
  • Proven track record in organisational and business process development
  • Demonstrated conceptual, analytical, and problem solving skills
  • Excellent interpersonal and influencing skills
  • Ability to handle a high volume portfolio
  • Organizational, multi-tasking, and prioritizing skills
  • Strong verbal, written communication and presentation skill in English and Hungarian language
  • Proficient in MS Office applications/ SAP/ HR modules

Deadline for application:  6 July 2014. If you are interested in the position, please send your English and Hungarian CV and motivation letter.

To apply for the position please click on the link below.

 

Akit keresünk:


Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés, Bank / Biztosítás / Pénzintézet, Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Gépkezelő és adminsztrációs feladatok

Trenkwalder Kft

Gépkezelő operátorokat keresünk világszínvonalú...
Jász-Nagykun-Szolnok


Betanított fémipari munkatárs

Trenkwalder Kft

Svájci tulajdonú csúcsminőségű termékek fejlesz...
Bács-Kiskun


Raktáros-csomagoló

Trenkwalder Kft

Svájci tulajdonú csúcsminőségű termékek fejlesz...
Bács-Kiskun