Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Oracle adatbázis adminisztrátor

Feladatok:

Az OTP Bank Nyrt.

Oracle adatbázis adminisztrátor

munkakör betöltéséhez munkatársat keres

Főbb feladatok, munkák:

  • Adatbázis kezelő rendszerek üzemeltetése Unix, Linux és Windows platformokon
  • Oracle adatbázis alapú rendszerek karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése
  • Proaktív üzemeltetési feladatok (mentés, monitorozok kialakítása, finomhangolás)
  • Technikai támogatás ezen rendszerekkel kapcsolatban a bejelentett hibák javítására.
  • A rendszerrel kapcsolatos, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése
  • Az Oracle adatbázis alapú rendszerek magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása
  • Üzemeltetési folyamatok optimalizálása. Üzemeltetési tesztelésben részvétel
  • Adatbázis kezelő rendszerek telepítése, konfigurálása, magas rendelkezésre állású környezet kialakítása
  • Oracle adatbázis környezetek adminisztrálása
  • Szakértői részvétel az Oracle alapú rendszerekkel kapcsolatos fejlesztési projektek végrehajtásában

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú informatikai végzettség
  • Legalább 2-3 éves DBA tapasztalat, Oracle DB ismeret (11g és 12c környezetben)
  • SQL-ben való jártasság, SQL/PL-SQL ismeret
  • Oracle adatbázis adminisztrátori szintű ismerete
  • RMAN üzemeltetési tapasztalat (min. 3 év)
  • Oracle szoftverek telepítésében, konfigurálásában szerzett tapasztalat
  • Unix és Linux op. rendszer ismerete (min. 1 év)
  • RAC, GI (ASM) üzemeltetési tapasztalat (min. 1-2 év)

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • MS SQL / Postgre SQL ismeret
  • Oracle Data Guard ismeretek, Oracle Entreprise Manager Cloud Control ismerete
  • HA környezetben szerzett üzemeltetési tapasztalat
  • JAVA ismeret
  • Linux/Windows Server üzemeltetői tapasztalat
  • ITIL ismeret

Amit kínálunk:

  • Magyarországon egyedülálló és innovatív projektekben való részvétel
  • Szakmai fejlődési lehetőségek tréningeken és továbbképzéseken keresztül, tréningeken, konferenciákon való részvétel lehetősége
  • Stabil hátterű, piacvezető, nemzetközileg elismert vállalat csoport
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség, szakmai jövőkép biztosítása
  • Professzionális munkakörnyezet
  • Támogató, segítő munkahelyi légkör
  • Fejlődő és innovatív vállalati háttér
  • Igényes és változatos, szakmai fejlődést biztosító feladatok
  • Fiatalos, támogató csapat és jó hangulatú színvonalas munkakörnyezet, amelyekre a hatékonyság eszközeiként tekintünk
  • Versenyképes fizetés és kiemelkedő juttatási csomag

Jelentkezési határidő: 2016. október 20.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson a Jelentkezés gombra!

Akit keresünk:


Kategória Asszisztencia / Adminisztráció, IT / Informatika
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Customer service team leader

HAYS Hungary Kft.

Your new company: Our partner, who is a multin...
Budapest


Desk Based Sales Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company: Our multinational and contin...
Budapest


1st Line Helpdesk Analyst Polish Slovakian Czech

HAYS Hungary Kft.

Your new company: Our partner, who is a multin...
Budapest