Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Oracle adatbázis adminisztrátor


  • A hirdetés 95 napja lejárt

Az OTP Bank Nyrt.

Oracle adatbázis adminisztrátor

munkakör betöltéséhez munkatársat keres

Főbb feladatok, munkák:

  • Adatbázis kezelő rendszerek üzemeltetése Unix, Linux és Windows platformokon
  • Oracle adatbázis alapú rendszerek karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése
  • Proaktív üzemeltetési feladatok (mentés, monitorozok kialakítása, finomhangolás)
  • Technikai támogatás ezen rendszerekkel kapcsolatban a bejelentett hibák javítására.
  • A rendszerrel kapcsolatos, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése
  • Az Oracle adatbázis alapú rendszerek magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása
  • Üzemeltetési folyamatok optimalizálása. Üzemeltetési tesztelésben részvétel
  • Adatbázis kezelő rendszerek telepítése, konfigurálása, magas rendelkezésre állású környezet kialakítása
  • Oracle adatbázis környezetek adminisztrálása
  • Szakértői részvétel az Oracle alapú rendszerekkel kapcsolatos fejlesztési projektek végrehajtásában

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú informatikai végzettség
  • Legalább 2-3 éves DBA tapasztalat, Oracle DB ismeret (11g és 12c környezetben)
  • SQL-ben való jártasság, SQL/PL-SQL ismeret
  • Oracle adatbázis adminisztrátori szintű ismerete
  • RMAN üzemeltetési tapasztalat (min. 3 év)
  • Oracle szoftverek telepítésében, konfigurálásában szerzett tapasztalat
  • Unix és Linux op. rendszer ismerete (min. 1 év)
  • RAC, GI (ASM) üzemeltetési tapasztalat (min. 1-2 év)

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • MS SQL / Postgre SQL ismeret
  • Oracle Data Guard ismeretek, Oracle Entreprise Manager Cloud Control ismerete
  • HA környezetben szerzett üzemeltetési tapasztalat
  • JAVA ismeret
  • Linux/Windows Server üzemeltetői tapasztalat
  • ITIL ismeret

Amit kínálunk:

  • Magyarországon egyedülálló és innovatív projektekben való részvétel
  • Szakmai fejlődési lehetőségek tréningeken és továbbképzéseken keresztül, tréningeken, konferenciákon való részvétel lehetősége
  • Stabil hátterű, piacvezető, nemzetközileg elismert vállalat csoport
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség, szakmai jövőkép biztosítása
  • Professzionális munkakörnyezet
  • Támogató, segítő munkahelyi légkör
  • Fejlődő és innovatív vállalati háttér
  • Igényes és változatos, szakmai fejlődést biztosító feladatok
  • Fiatalos, támogató csapat és jó hangulatú színvonalas munkakörnyezet, amelyekre a hatékonyság eszközeiként tekintünk
  • Versenyképes fizetés és kiemelkedő juttatási csomag

Jelentkezési határidő: 2016. október 20.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson a Jelentkezés gombra!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
IT / Informatika
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Adatbázis specialista

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az FMCG területén dolgozó nemzetközi...
Budapest


Adminisztrátor

Randstad Hungary Kft.

Partnercégünk gyári automatizálással foglalkozi...
Budapest


Oracle Rendszerszervező

Randstad Hungary Kft.

Bankszektorban működő, budapesti kiemelt ügyfel...
Budapest