Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
OPM (Operation Manager)  
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.06.28.
Hirdetés azonosító: 902569
lejárt
FELADAT

  • Operation Manager-i feladatok elvégzése és az elvégzett feladatokért való felelősségvállalás
  • Minőség irányítása,eszkaláció és időben való szállítás
    • Megtervezi, és felelősként felügyeli az adott szolgáltatás üzemeltetését a megadott határidők, teljesítési szintek és költségek betartatása mellett, az OLA alapján.
    • Nemzetközi termelői csoportok irányítása a következő területeken: 1.Globális adat centerek 2. DC LAN Engineering 3. Dinamikai plattformok, engineering, remote services 4.Dinamikai plattformokhoz csatolt storage-ok (BIS) és globális (classic) storage operations (SAN, NAS).
    • Részt vesz folyamatok kialakításában és javításában, prioritások meghatározásában az SC OPM-mel együttműködve.
  • Operatív kapcsolattartó a gyárak/termékek és az SDM/GCDM (Global Component Delivery Management) között a szállított termékekkel kapcsolatban.
  • Felelős a technikai feladatok fenntartásáért beleértve az ár kalkulációkat az SDM/GCDM
  • Konzultáció az SDM –mel a rendelési folyamat alatt és ár optimalizáció
  • Kommunikáció/beszámoló
  • Biztosítja az együttműködést a technikai konfigurációk és a teljesítmény eljárások között
  • Sales folyamat ismerete
  • Konzultáció a szállítási portfólióról és annak támogatásáról
  • Üzemeltetési folyamatok simerete
    • Betartartja a határidőket és az elvárt szolgáltatási szinteket az incidensek, change-ek, problemek tekintetében.
    • Felelős az adott szolgáltatási lánc tekintetében a beszámolási rendszer adatainak minőségéért, megbízhatóságáért és teljességéért.
  • Pénzügyek:
    • Költségcsökkentési céllal folyamatoptimalizálási vizsgálatokat kezdeményez és változtatási javaslatokat tesz.
    • Az SDM számára elsődleges kapcsolódási pontként szolgál, teljes körű tudással rendelkezik az adott szolgáltatási láncról.
  • Felelős a teljes szolgáltatási lánc üzemeléséért beleértve a kapcsolattartást a belső és külső szervezeti egységekkel és szolgáltatókkal, az üzemeltetési folyamatok minőségbiztosítását, valamint a vezetői beszámolói rendszer üzemeltetését

 

  • Egyetemi végzettség
  • Emelt szintű angol nyelvtudás
  • Management/ szállítmányozási tapasztalat, hálózat technikai tapasztalat,eladási tapasztalat, projekt menedzsmenti tapasztalat előny
  • Rugalmasság
  • Jó kommunikációs képesség
  • Jó sterssztűrű képesség Proaktivitás
  • Jó problémam megoldó készség
  • Függetlenség
  • Számítógépes rendszerek magas szintű ismerete:
  • Windows, Microsoft Word, Excel, Powerpoint

 

Amit kínálunk

  • Fiatal és barátságos csapat
  • Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat), cégen belüli előrelépési lehetőség
  • Ergonomikus, modern munkakörnyezet a Tudásparkban

 

Jelentkezés módja

Kérünk, hogy magyar és német/angol nyelvű részletes szakmai önéletrajzodat honlapunkon keresztül küldd el!

Link megjelenítése

Állásajánlatok menüpont

 

Keresés állásazonosító alapján: 82691

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Bér és TB ügyintéző (4 órás, XI. kerület)

Trenkwalder Kft

A Schindler Hungária Kft.-hez keresünk Bér és T...
Budapest


Adobe Experience Manager fejlesztő - Győr/Budapest (Referenciaszám: RE-2080)

Man at Work Kft.

Feladatok:  Az Adobe Experience Manager keretre...
Győr, Budapest, Győr-Moson-Sopron, Pest


Gyakornok - Személyügyi marketing

AUDI HUNGARIA Zrt.

A személyügyi marketing célja, hogy a legkiváló...
Győr