Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
OPM (Operation Manager)  
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.09.17.
Hirdetés azonosító: 902569
lejárt
FELADAT

  • Operation Manager-i feladatok elvégzése és az elvégzett feladatokért való felelősségvállalás
  • Minőség irányítása,eszkaláció és időben való szállítás
    • Megtervezi, és felelősként felügyeli az adott szolgáltatás üzemeltetését a megadott határidők, teljesítési szintek és költségek betartatása mellett, az OLA alapján.
    • Nemzetközi termelői csoportok irányítása a következő területeken: 1.Globális adat centerek 2. DC LAN Engineering 3. Dinamikai plattformok, engineering, remote services 4.Dinamikai plattformokhoz csatolt storage-ok (BIS) és globális (classic) storage operations (SAN, NAS).
    • Részt vesz folyamatok kialakításában és javításában, prioritások meghatározásában az SC OPM-mel együttműködve.
  • Operatív kapcsolattartó a gyárak/termékek és az SDM/GCDM (Global Component Delivery Management) között a szállított termékekkel kapcsolatban.
  • Felelős a technikai feladatok fenntartásáért beleértve az ár kalkulációkat az SDM/GCDM
  • Konzultáció az SDM –mel a rendelési folyamat alatt és ár optimalizáció
  • Kommunikáció/beszámoló
  • Biztosítja az együttműködést a technikai konfigurációk és a teljesítmény eljárások között
  • Sales folyamat ismerete
  • Konzultáció a szállítási portfólióról és annak támogatásáról
  • Üzemeltetési folyamatok simerete
    • Betartartja a határidőket és az elvárt szolgáltatási szinteket az incidensek, change-ek, problemek tekintetében.
    • Felelős az adott szolgáltatási lánc tekintetében a beszámolási rendszer adatainak minőségéért, megbízhatóságáért és teljességéért.
  • Pénzügyek:
    • Költségcsökkentési céllal folyamatoptimalizálási vizsgálatokat kezdeményez és változtatási javaslatokat tesz.
    • Az SDM számára elsődleges kapcsolódási pontként szolgál, teljes körű tudással rendelkezik az adott szolgáltatási láncról.
  • Felelős a teljes szolgáltatási lánc üzemeléséért beleértve a kapcsolattartást a belső és külső szervezeti egységekkel és szolgáltatókkal, az üzemeltetési folyamatok minőségbiztosítását, valamint a vezetői beszámolói rendszer üzemeltetését

 

  • Egyetemi végzettség
  • Emelt szintű angol nyelvtudás
  • Management/ szállítmányozási tapasztalat, hálózat technikai tapasztalat,eladási tapasztalat, projekt menedzsmenti tapasztalat előny
  • Rugalmasság
  • Jó kommunikációs képesség
  • Jó sterssztűrű képesség Proaktivitás
  • Jó problémam megoldó készség
  • Függetlenség
  • Számítógépes rendszerek magas szintű ismerete:
  • Windows, Microsoft Word, Excel, Powerpoint

 

Amit kínálunk

  • Fiatal és barátságos csapat
  • Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat), cégen belüli előrelépési lehetőség
  • Ergonomikus, modern munkakörnyezet a Tudásparkban

 

Jelentkezés módja

Kérünk, hogy magyar és német/angol nyelvű részletes szakmai önéletrajzodat honlapunkon keresztül küldd el!

Link megjelenítése

Állásajánlatok menüpont

 

Keresés állásazonosító alapján: 82691

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Értékesítési asszisztens részmunkaidőben

Trenkwalder Kft

Építőipari megbízónk számára keresünk munkatárs...
Budapest


CNC gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásában több k...
Budapest


Gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásával foglal...
Budapest