www.cvonline.hu
OPM Manager (Pécs) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.11.09.
Hirdetés azonosító: 1197104

FELADAT
  • Ügyfeleink Service Management igényeikhez leadott Információ és Ajánlat kérelmek (Rfi/Rfp) szemrevételezése a T-Systems TC Offering szerinti standard illetve individualitás szempontjából
  • Az ügyfélszolgáltatások leképezése lehetséges belső Standard ill. adott esetben Non-Standard szolgáltatási láncokra/-elemekre
  • A folyamatok szerinti együttműködés értékelése az ügyfél érintkezőfelület és a TC Operációk közt
  • Az ügyfélspecifikus követelmények integrációja és az ITIL V3 szerinti TC Service Design és szolgáltatás orientált SLA koncepciók kidolgozása
  • Megoldás és kezelési alternatívák kidolgozása és tanácsadás ügyfeleink kérésére szakmai szempontok alapján (ITIL, C2C folyamatok, SLA-k)
  • Költségoptimalizálás lehetőleg minél több standard javasolásával és használatával
  • Az ügyfeleink egyéni követelményeinek/igényeinek átültetése a bevett T-Systems megszövegezésekbe a TC Delivery operáció-béli ill. adott esetben TC-n kívüli szolgáltató kapcsolattartóival, valamint ugyanezen igények és követelmények szakmai tárgyalása és egyeztetése
  • A szolgáltatók (Szogáltatásleírások) összefűzése, esetleg a szolgáltatók munkahozzájárulásainak egyeztetése és strukturálása Non-Standard Szolgáltatási Koncepciókká (Bid/Pályázati fázisokban) vagy a későbbi, végleges megoldásokkal való operáció számára Non-Standard Szolgálati Kézikönyvekké (T&T/Tranzíciós – realizációs fázisokban) az ügyfél-megoldásnak teljes TC – részesedését illetőleg
  • Hozzájárulás a közösen már kidolgozott Service Design (szolgáltatási terv) megvalósításához, meghatározott munkacsomagok formájában (átvezetés Current Mode of Operation-ből Future Mode of Operation-be)
  • A szolgáltatási koncepció és – kézikönyv Service Management (Non Standard) részesedésének belső – és kérésre külső ügyfeleknél is
  • A T&T (Tranzíciós) fázisban támogatni a Service Chain Operation Manager-t, esetlegesen kért tartalmakkal az ügyfél érintkezési pontokból a szolgáltatási kézikönyv számára

 

PROFIL
  • Főiskolai/egyetemi végzettésg vagy releváns tapasztalat
  • Legalább 2-4 év IT területen szerzett tapasztalat
  • Folyékony angol ÉS középszintű német nyelvtudás
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • ITIL folyamatok gyakorlati ismerete
  • Alapos IT ismeretek
  • Önállóság
  • Csapatmunkára való képesség

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Pécs
Egyéb hasonló állások Önnek
OPM Manager (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Sichtung von RfI‘s/RfP‘s zu Service Management ...
Budapest


OPM Manager (Debrecen)

IT Services Hungary Kft.

Sichtung von RfI‘s/RfP‘s zu Service Management ...
Debrecen


OPM Manager (Szeged)

IT Services Hungary Kft.

Sichtung von RfI‘s/RfP‘s zu Service Management ...
Szeged