Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Operatív Koordinátor


  • A hirdetés 139 napja lejárt

Ha rendelkezel tapasztalattal eladás területén és szakmailag is fejlődni szeretnél, akkor lehet, hogy ez az állást Neked találták ki.

Operatív Koordinátor

 Magyarország

Az Operatív Koordinátor a legfontosabb kezdő pozíció. A kezdeti feladatoktól a további műveletek elvégzéséig számos tevékenység az ő feladatkörébe tartozik. Ezért az ideális jelölt nyitott gondolkodású és fiatalos lendülettel bír, valamint tapasztalattal rendelkezik a következő területeken:

  • ideiglenes munkaviszony és a munkaerő kölcsönzés
  • dolgozók felvétele és koordinálása, valamint az ügyfelekkel való kapcsolattartás

Ő felel az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolattartásért, az üzleti projektekért és az üzletmenet megfelelő lebonyolításáért, azaz a kellő információ áramlásért. További fontos feladata a minőségellenőrök toborzása, és munkájuk felügyelete.

Az Operatív koordinátor alapvető feladatai a következőek:

  • emberek és projektek koordinálása
  • az adminisztrációban dolgozó munkatársak segítése (szerződések, dokumentumok, riportok)
  • rendelési folyamatok lebonyolítása és ügyfélkapcsolatok ápolása

Alapvető követelmények:

  • legalább 2 év munkatapasztalat
  • az ideiglenes munkaviszonyról és munkaerő kölcsönzésről szerzett ismeretek (előny)
  • az angol nyelv magas szintű ismerete
  • további előny a cseh vagy a német nyelv ismerete
  • szervezői és jó kapcsolatteremtő készségek
  • B kategóriás jogosítvány (gyakorlott vezető)

Juttatások:

  • Hosszú távú karrierlehetőség
  • Támogatás és képzések
  • Önfejlesztési lehetőségek

Az Operatív Koordinátor állás megpályázásához kérjük, küldj egy angol nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét az alábbi e-mail címre, és hogy felhasználhassuk személyes adatait, ne felejtsd el odaírni: „Az álláspályázatban szereplő személyes adataimat felhasználhatják munkahelyi toborzás céljából” (1997. augusztus 29. -i, személyi adatok védelméről szóló törvény alapján (133. sz. Törvények Könyve, 883. pozíció)

Fenntartjuk annak jogát, hogy csak a kiválasztott jelentkezőket értesítjük.

Helyek Baranya
Békés
Nógrád
Tolna
Somogy
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Humán erőforrás
Minimális tapasztalat 2 év
Vezetői engedély Szükséges
Egyéb hasonló állások Önnek
HR Service Administrator (Fluent French)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) ...
Magyarország


Adminisztrátor / asszisztens (Pécs)

HSA Kft.

Egyesületünk partnere számára megváltozott munk...
Pécs


Global Management Assistant /Hollandia/

Hire-One Kft.

 Legyünk együtt sikeresek! Nemzetközi csap...
Békés, Békés, Csongrád, Csongrád, Heves, Hev...