Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Operations Manager(RN-6177)

Régió:

Budapest

JOB Személyzeti Tanácsadó Kft.
Hozzáadva: 2016.12.22.
Hirdetés azonosító: 778008
lejárt

 

Megbízónk világszerte végez költöztetéseket, javarészt multinacionális cégek vezető beosztásban lévő személyei számára. A költöztetések egy részét a cég közvetlenül koordinálja (költöztető munkásokat foglalkoztató alvállalkozóval) főképp Magyarország szomszédos országaiban, a költöztetések másik részét pedig távolabbi országok között kizárólag alvállalkozók révén.
A költöztetési koordinátor, a költöztetési asszisztens, a költöztetőmunkásokat irányító személy, valamint a pénzügyi&adminisztrációs koordinátor munkájának irányítása, felügyelete. Az ügyvezető igazgatóval közösen HR és stratégiai kérdésekben folytatott megbeszéléseken való részvétel; a költöztetési részleg személyzeti- és partner-ügyekben való tökéletes ismerete, javaslatok kidolgozása, a döntések végrehajtásának irányítása. A közvetlenül koordinált költözések esetében a megbízó cég munkatársaival és a költöző ügyféllel kapcsolattartás, dokumentumok bekérése, az információk haladéktalan feldolgozása és továbbítása. Esetenként a költöztetés kiindulópontjának helyszínén előzetes felmérés az elszállítandó tárgyak mennyiségéről és típusáról. Minden költözés árazása, esetenként az Ügyvezetővel történő konzultáció mellett. A költöztetési koordinátortól és alvállalkozóktól költözésekre vonatkozó költségek bekérése, majd ezek alapján árajánlat kidolgozása. A közvetlenül koordinált költözések esetében a költözés részfeladatainak számítógépes rögzítése. Külső vállalkozóknak kiadott, összetettebb munkák - pl. nagyobb/távolabbi költözés szállítási feladatainak teljesítése - esetén alvállalkozók megkeresése, ajánlatok bekérése, a munkára a megfelelő alvállalkozó kijelölése. A közvetlenül koordinált költözések esetében a költöztetés operatív és adminisztratív részfeladatainak kiosztása, szükséges információk továbbítása a munkatársak számára. Az közvetlenül végzett operatív feladatok adminisztrációja a JIRA rendszerben, valamint a megbízótól/költöző ügyféltől beszerzett adatok számítógépes adminisztrációja.
 
Elvárás:
Felsőfokú végzettség
Kiváló angol nyelvtudás: tárgyalóképes és írásban is aktív magas szintű angol nyelvtudás
Legalább 5 év munkatapasztalat rokonszakmák valamelyikében (pl. logisztika, beszerzés, rendezvényszervezés)
Legalább 2 év munkatapasztalat vezető pozícióban, képesség munkafolyamatok irányítására, feladatok delegálására
A munkafolyamatok irányításához szükséges: multi-tasking, részfolyamatok egyben látása, felelősségtudat, precizitás
Magas szintű MS Office felhasználói ismeret (Word, Excel, PowerPoint)
Önálló és csapatmunkára való képesség
Kiváló kommunikációs készség
Rugalmasság, jó problémamegoldó képesség
Hatékony munkavégzés, határidők pontos betartása
 
Előny:
Német ill. valamely szláv nyelv tárgyalóképes és írásban is aktív ismerete.
 
Amit nyújtunk:
Lendületes, változatos munka
Folyamatos fejlődés lehetősége
Összetett feladatok
Rugalmas, feladatmennyiséghez igazodó munkaidő
Nemzetközi ügyfélkör


Jelentkezés

 

Kategória
Munkavégzés helye
Budapest