Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Operation Manager (OPM) (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.06.20.
Hirdetés azonosító: 925265
lejárt
FELADAT


Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.


  • A T-Systems és a Global Delivery Unit iSD Strategic Account top 25 ügyfelének menedzselése, világszerte számos Delivery Unit és ország által szolgáltatva.
  • Nemzetközi delivery egységek törekvéseinek koordinálása, optimalizálása és összehangolása.
  • Összehangolja a különböző kultúrák, időzónák, nyelvek delivery egységeinek együttműködését és kommunikációját.
  • Ügyfél eszkaláció esetén a service improvement program (taskforce) vezetése, lépések meghatározása és implementációja az ügyfélpanasz megoldásának érdekében.
  • Operational Level Agreement meghatározása az SDM/Customer és GDU iSD között, illetve a Service Delivery Unit és a GDU iSD között. Áttekinti ezeket a megállapodásokat és változtatásokat eszközöl, amennyiben szükséges.
  • Források meghatározása és fejlesztése, szolgáltatásnyújtás helyének és módjának meghatározása.
  • iSD szabványokon alapuló service folyamatok tervezése és implementációja.
  • iSD szabványok kiterjesztése az operáció költséghatékonyságának növelésének érdekében.
  • A Local Operations Manager közösség professzionális vezetése, tréningelése, ellenőrzése és támogatása.
  • Globális sztenderdek alapján meghatározza egy nemzetközi SD-Delivery felállítását, a T-Systems vezetősége által kialakított minőség és költség alapján.
  • Megállapítja a legjobban demonstrált gyakorlatokat a delivery egységeken belül és standerdizálja, valamint rollout-olja a teljes ügyfél bázisát, mindezt a minőség növelése érdekében.
  • Fejlesztési méréseket tervez és implementál tapasztalatai alapján a teljes szolgáltatási láncon, az ügyfél elégedettségének növelése érdekében.
  • Aktívan közreműködik az ügyfél és iSD-hez kapcsolódó projektekben és tranzíciókban.
  • Különböző felmerülő problémák tisztázása különböző támogató társosztályokkal együttműködve. Megoldási javaslatokat nyújt be és implementál.
  • Call-center és service desk szervezések publikációjának követése (asszociációk, közösségek, intézmények, stb.), professzionális eseményeken vesz részt, szakemberekkel építi a kapcsolatot. Kapcsolati hálózata alapján viszonyítja a service delivery egységet a versenytársakhoz, és saját szervezetének versenyképességét javítja.
  • Belső elemzés, kalkuláció és tervezés a GDU ISD versenyképességének növelésének érdekében.


  • Felsőfokú
    PROFIL

    Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
     

    Kategória
    IT / Informatika
    Régió
    Budapest
    Egyéb hasonló állások Önnek
    German Speaking Junior HR Support Specialist

    Exact Solutions Kft.

    Location:BudapestResponsibilities:Ensure timely...
    Budapest


    Gyakornok - Marketing -eLearning támogatása

    AUDI HUNGARIA Zrt.

    Az Audi Hungaria képzésekkel foglalkozó szakter...
    Győr


    Gyakornok - Szerszámgyár minőségbiztosítás

    AUDI HUNGARIA Zrt.

    „Precizitás szenvedéllyel” hangzik el a győri A...
    Győr