Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Operation Manager (OPM) (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2016.12.19.
Hirdetés azonosító: 925265
lejárt
FELADAT


Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.


  • A T-Systems és a Global Delivery Unit iSD Strategic Account top 25 ügyfelének menedzselése, világszerte számos Delivery Unit és ország által szolgáltatva.
  • Nemzetközi delivery egységek törekvéseinek koordinálása, optimalizálása és összehangolása.
  • Összehangolja a különböző kultúrák, időzónák, nyelvek delivery egységeinek együttműködését és kommunikációját.
  • Ügyfél eszkaláció esetén a service improvement program (taskforce) vezetése, lépések meghatározása és implementációja az ügyfélpanasz megoldásának érdekében.
  • Operational Level Agreement meghatározása az SDM/Customer és GDU iSD között, illetve a Service Delivery Unit és a GDU iSD között. Áttekinti ezeket a megállapodásokat és változtatásokat eszközöl, amennyiben szükséges.
  • Források meghatározása és fejlesztése, szolgáltatásnyújtás helyének és módjának meghatározása.
  • iSD szabványokon alapuló service folyamatok tervezése és implementációja.
  • iSD szabványok kiterjesztése az operáció költséghatékonyságának növelésének érdekében.
  • A Local Operations Manager közösség professzionális vezetése, tréningelése, ellenőrzése és támogatása.
  • Globális sztenderdek alapján meghatározza egy nemzetközi SD-Delivery felállítását, a T-Systems vezetősége által kialakított minőség és költség alapján.
  • Megállapítja a legjobban demonstrált gyakorlatokat a delivery egységeken belül és standerdizálja, valamint rollout-olja a teljes ügyfél bázisát, mindezt a minőség növelése érdekében.
  • Fejlesztési méréseket tervez és implementál tapasztalatai alapján a teljes szolgáltatási láncon, az ügyfél elégedettségének növelése érdekében.
  • Aktívan közreműködik az ügyfél és iSD-hez kapcsolódó projektekben és tranzíciókban.
  • Különböző felmerülő problémák tisztázása különböző támogató társosztályokkal együttműködve. Megoldási javaslatokat nyújt be és implementál.
  • Call-center és service desk szervezések publikációjának követése (asszociációk, közösségek, intézmények, stb.), professzionális eseményeken vesz részt, szakemberekkel építi a kapcsolatot. Kapcsolati hálózata alapján viszonyítja a service delivery egységet a versenytársakhoz, és saját szervezetének versenyképességét javítja.
  • Belső elemzés, kalkuláció és tervezés a GDU ISD versenyképességének növelésének érdekében.


  • Felsőfokú
    PROFIL

    Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
     

    Kategória
    IT / Informatika
    Régió
    Budapest
    Egyéb hasonló állások Önnek
    UX tanácsadó

    ACG Reklámügynökség Kft.

    UX tanácsadót keresünk az ACG Digitál növekvő ...
    Budapest, Pest


    Webfejlesztő

    ACG Reklámügynökség Kft.

    Webfejlesztő Az ACG dinamikusan növekvő fejles...
    Budapest, Pest


    .NET Vezető fejlesztő

    HSA Kft.

    .NET Vezető fejlesztő Feladatok: 6-8 fő szoft...
    Budapest, Pest