Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Operation Manager (OPM) (Budapest)  
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.24.
Hirdetés azonosító: 915193
lejárt
FELADAT
 
 

Cégünkrol
A Deutsche Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló részlegeként a T-Systems integrált megoldásokat kínál az üzleti világ és a társadalom közös jövőjének biztosítása céljából. Globális infrastruktúrájú adatközpontjain és hálózatain keresztül a T-Systems informatikai és kommunikációtechnológia (ICT) szolgáltatásokat nyújt multinacionális vállalatoknak és közintézményeknek. Közel 46 000 munkavállaló dolgozik azon világszerte, hogy iparági tapasztalatát és az ICT innovációit ötvözve magas hozzáadott értékkel egészítse ki ügyfelei alapvető üzleti tevékenységét.
Az IT Services Hungary Kft. (ITSH) a T-Systems International 100 %-os tulajdonú magyar leányvállalata. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből vállalatunk az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít.
Csapatunkba olyan kollégákat keresünk, akik szeretik a kihívásokat, és életük részeként végzik hivatásukat.
Let IT be your passion!

Feladat

  • A T-Systems és a Global Delivery Unit iSD Strategic Account top 25 ügyfelének menedzselése, világszerte számos Delivery Unit és ország által szolgáltatva
  • Nemzetközi delivery egységek törekvéseinek koordinálása, optimalizálása és összehangolása
  • Különböző kultúrák, időzónák, nyelvek delivery egységeinek az együttműködésének és kommunikációjának az összehangolása
  • Ügyfél eszkaláció esetén a service improvement program (taskforce) vezetése, lépések meghatározása és implementációja az ügyfél panasz megoldásának érdekében
  • Operational Level Agreement meghatározása az SDM/Customer és GDU iSD között, illetve a Service Delivery Unit és a GDU iSD között. Áttekinti ezeket a megállapodásokat, és változtatásokat eszközöl, amennyiben szükséges.
  • Források meghatározása és fejlesztése, szolgáltatásnyújtás helyének és módjának meghatározása
  • iSD Szabványokon alapuló service folyamatok tervezése és implementációja
  • iSD Szabványok kiterjesztése az operáció költséghatékonyságának növelésének érdekében
  • A Local Operations Manager közösség professzionális vezetése, tréningelése, ellenőrzése és támogatása
  • Globális sztenderdek alapján meghatározza egy nemzetközi SD-Delivery felállítását, a T-Systems vezetősége által kialakított minőség és költség alapján
  • Megállapítja a legjobban demonstrált gyakorlatokat a delivery egységeken belül, sztenderdizálja, és rollout-olja a teljes ügyfél bázisnak, a minőség növelése érdekében
  • Fejlesztési méréseket tervez és implementál tapasztalatai alapján a teljes szolgáltatási láncon az ügyfél elégedettség növelése érdekében
  • Aktívan közreműködik az ügyfél és iSD-hez kapcsolódó projektekben és tranzíciókban
  • Különböző felmerülő problémák tisztázása különböző támogató társosztályokkal együttműködve. Megoldási javaslatokat nyújt be és implementál.
  • Call-center és service desk szervezések publikációjának a követése (asszociációk, közösségek, intézmények, stb.), professzionális eseményeken vesz részt, szakemberekkel építi a kapcsolatot. Kapcsolati hálózata alapján viszonyítja a service delivery egységet versenytársakhoz, és saját szervezetének a versenyképességét javítja
  • Belső elemzés, kalkuláció és tervezés a GDU ISD versenyképességének növelésének érdekében

 

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség informatikai vagy gazdasági területen
  • 3-5 év tapasztalat Contact Center/Service Desk Management területen (elméletek, metodológiák, és gyakorlatok átfogó tudása a contact center management területén, az ICT szektor és a Service Desk operation management mély ismerete)
  • Üzleti adminisztrációs ismered, és költség menedzsment tapasztalat
  • Menedzselési tapasztalat előnyt jelent
  • Hatékony kommunikáció
  • Prezentációs készségek
  • Tárgyalási készségek –méltányos tárgyalás, fenntartható eredmények
  • Pénzügyi rálátás
  • Proaktív megközelítés
  • Csapatjátékos
  • Változásra, rugalmasságra való hajlandóság
  • Ügyfél, érték, eredmény és teljesítmény orientáció
  • Modern SD struktúrák implementációjának, operációjának és optimalizációjának széleskörű ismerete ITIL-el kapcsolatban (infrastruktúra, eszközök, folyamatok, emberi erőforrás tervezés és kontrolling KPI-ok alapján, készség menedzsment)
  • Service desk trendek és a versenyszféra komoly ismerete
  • Alapvető IT tudás (ACD / IVR, PBX rendszerek, jegykezelő rendszerek)
  • Angol és német nyelv felsőfokú ismerete

 

Amit ajánlunk
- Fiatal és barátságos csapat
- Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat), cégen belüli előrelépési lehetőség
- Ergonomikus, modern munkakörnyezet az InfoParkban (Link megjelenítése)

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest