Online marketing a reklámadó árnyékában

 

Kinek kell fizetni és mennyit? Milyen hirdetésekre vonatkozik? Mi történik, ha a Google nem nyilatkozik az adófizetésről? Ilyen és hasonló kérdések borzolják mostanában a magyar vállalakozások idegeit, a reklámadó ugyanis majdnem mindenkit érint. Hogy milyen teendői vannak, mikor és mit kell adminisztrálnia megtudhatja az mfor.hu következő konferenciáján, szeptember 25-én.

A reklámadó a különböző hirdetési eszközök árazására is hat, így felértékelődik a mérés szerepe és a megtérülési mutatók vizsgálata. Míg egy PPC kampány esetében viszonylag egyszerűen forintosítható egy konverzió, addig számos más aktivitás esetében már lehetnek kérdőjelek. Időnként nehéz például megbecsülni, hogy mennyi erőforrást érdemes egy közösségi kampányra fordítani, hiszen sokszor okoz problémát miként lehet mérni egy like vagy egy megosztás  megtérülését. A konferencia hallgatói azt is megtudhatják, hogy milyen esetekben érdemes közösségi marketinget (Facebook) használni és mikor lehet eredményesebb a Google-ön hirdetni.

Aktuális kérdés, hogy az adófizetés miatt dráguló, vagy kieső pénzeket miként lehet pótolni, illetve milyen olyan eszközök vannak, amelyek hatékonyan működnek, de kisebb költségvetést igényelnek. A Reklámadó árnyékában - hogyan hirdessünk hatékonyan? című rendezvényen a téma elismert szakértői több ilyen eszközt is bemutatnak, legyen szó inbound marketingről, keresőoptimalizálásról, vagy éppen retargetálásról.

A konferenciáról további információkat itt találhat: http://konferenciak.mfor.hu/konferenciak/Reklamadon_innen_es_tul_cvo.html

A CV Online partnereként most 10 százalék kedvezményt kaphat a részvételi díjból! Jelentkezzen ezen a formon (http://konferenciak.mfor.hu/regisztracio/cvo/103.html), vagy jelezze a megjegyzés rovatban.