Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Office Manager 
Grafton Recruitment Kft

Frissítve : 2015.07.01.
Jelentkezési határidő: 2015.07.04.
Hirdetés azonosító: 941807
lejárt
Office Manager

(Budapest)

Pozícióleírás
Our prestigious Partner, an American multinational healthcare company is looking for a new colleague for the following position:

OFFICE MANAGER

Main tasks:

- General reception and general office assistance, overall assistance for managers and complex management of all office related duties including organizing, finance, HR and representing tasks
- Reception/dispatching, registration and transfer of mail
- Checking through and photocopying of daily press for Site related news
- Administration of office material, safety material and consumables
- Supervision of functioning of printers, photocopier, etc.

Követelmények
- Higher education degree
- Minimum 5 years of experience in the field of administration and complex office management
- Fluent English knowledge is a must
- Excellent PC knowledge (MS Word, Excel, Power Point);
- Positive, energetic, open-minded personality
- Team orientated, willing, communicative

 

Out Partner provides a nice office environment with competitive salary package to its new colleague. 

Egyéb hasonló állások Önnek
CZECH / SLOVAK SPEAKING CUSTOMER SUPPORT TECHNICIAN

Sykes Közép-Európa Kft.

Sykes Enterprises, Incorporated is a family of ...
Budapest, Pest


EXPORT KOORDINÁTOR

Get Work Trend Kft

Pályakezdő vagy? Beszélsz angolul és németül is...
Dabas, Budapest


Logisztikai asszisztens (4 órás részmunkaidő)

Work Force Kft.

Szeretne egy stabil japán tulajdonban lévő cégn...
Magyarország