Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

Office Manager

Office Manager

at TransferWise in Budapest.



TransferWise is the clever new way to move money between countries. Co-founded by Skype's first employee and backed by some of planet's the most experienced innovators, including Sir Richard Branson, Andreessen Horowitz and PayPal’s Peter Thiel, TransferWise is disrupting the world of international money transfer. That means flipping a gazillion dollar industry on its head and taking power away from banks and the establishment.

We’re currently 600 people strong and handling more millions in customers’ money every day.

TransferWise is a 100% boredom-free zone. If you’re looking for a stuffy financial company, the back button beckons, if you want to be part of something innovative and truly exciting, read on.

So what’s the role:

  • Welcome desk and access administration
  • Making our Budapest office run like clockwork, managing amongst other things:
    • Vendors and utilities
    • Security
    • Office maintenance, outsourcers and partners
    • Internal communications
  • Acting as Work Environment Specialist (we provide the necessary trainings)
  • Ensuring all travel arrangements are taken care of
  • Planning and organizing team events
  • Restlessly leading by example when it comes to our values, employee happiness and office rules
  • Creating positive and happy working environment, keeping employee satisfaction high

You will love this job if you:

  • Super time-manager and real multitasker
  • The happiest and most helpful person in the office
  • Have done it before with successful track-record
  • Are a great fit to our values and company culture
  • Are able to keep up with constant change, patient and flexible
  • Speak fluent English and Hungarian


We offer you a position in one of the hottest startups in Europe and a chance to truly be a part of something great and challenging. You’ll be a part of a fun, friendly atmosphere, with plenty of opportunities to grow personally and professionally. You’ll get a competitive salary and all-expenses-paid company holidays twice a year (Summerdays & Winterdays), plus you pick your own work laptop.
To top it off, everyone gets share options in the company because we believe that the revolution belongs to each of us.

To apply for the job please click on the APPLY button.

Munkavégzés helye Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció, Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Régió Budapest, Pest
Egyéb hasonló állások Önnek

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Lépj előre! Folyamatosan bővülő váci csapatunk...

Junior tanácsadó

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Értékesítő karrier - Hozd magad LENDÜLETBE! ...

Ügyfélkapcsolati menedzser

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Szeretnél karriert építeni? Jó lenne, ha munk...