Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Office administrator

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2016.12.24.
Jelentkezési határidő: 2014.02.28.
Hirdetés azonosító: 752254

Office administrator

Dinamikusan növekvő, 25 év SW fejlesztés tapasztalattal rendelkező multinacionális partnerünk budapesti irodájába keresünk új munkatársat office adminisztrátor pozícióba.

Feladatok:

- E-mailek, faxok, posta küldése, fogadása
- Az iroda működéséhez szükséges feltételek biztosítása,
- Vállalati adminisztrációs feladatok ellátása (pl. cafeteria, számlák kezelése, irodaszer rendelés)

Elvárások:

- releváns, adminisztrációs területen szerzett felsőfokú végzettség;
- hasonló területen szerzett min. 3 év tapasztalat
- Angol nyelv felsőfokú ismerete (magabiztos használata írásban és szóban)
- Német nyelv minimum középfokú ismerete nem feltétel, de ajánlott
- MS Office alkalmazások gyakorlott felhasználói szintű ismerete
- Kommunikációs- és problémamegoldó készség
- Együttműködő, nyitott és kapcsolatokat könnyen teremtő személyiség
- Munkájában is igényes, precíz, a határidőket pontosan tartani képes jelölt

Amit kínálunk:

- Versenyképes juttatási csomag
- Fiatalos környezet
- Fejlődési lehetőségek

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Egyéb hasonló állások Önnek
Rendelés felvevő

Pizza Forte Kft.

Rendelés felvevő Csatlakozz Te is Magyarország...
Budapest, Pest


Junior Pályázatíró - Pályázatíró

GKF Development Kft.

GKF Development Kft Pályázatot írunk ki az aláb...
Budapest, Pest


Office Assistant

Eurest Kft.

Dolgozni jó. Csapatban dolgozni még jobb. Légy ...
Budapest, IV. kerület, Magyarország, Budapes...