Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Office administrator

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2017.04.25.
Jelentkezési határidő: 2014.02.28.
Hirdetés azonosító: 752254

Office administrator

Dinamikusan növekvő, 25 év SW fejlesztés tapasztalattal rendelkező multinacionális partnerünk budapesti irodájába keresünk új munkatársat office adminisztrátor pozícióba.

Feladatok:

- E-mailek, faxok, posta küldése, fogadása
- Az iroda működéséhez szükséges feltételek biztosítása,
- Vállalati adminisztrációs feladatok ellátása (pl. cafeteria, számlák kezelése, irodaszer rendelés)

Elvárások:

- releváns, adminisztrációs területen szerzett felsőfokú végzettség;
- hasonló területen szerzett min. 3 év tapasztalat
- Angol nyelv felsőfokú ismerete (magabiztos használata írásban és szóban)
- Német nyelv minimum középfokú ismerete nem feltétel, de ajánlott
- MS Office alkalmazások gyakorlott felhasználói szintű ismerete
- Kommunikációs- és problémamegoldó készség
- Együttműködő, nyitott és kapcsolatokat könnyen teremtő személyiség
- Munkájában is igényes, precíz, a határidőket pontosan tartani képes jelölt

Amit kínálunk:

- Versenyképes juttatási csomag
- Fiatalos környezet
- Fejlődési lehetőségek

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a

Egyéb hasonló állások Önnek
Kisvállalati tanácsadó - Dunakeszi

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Dunakeszi


Prémium banki tanácsadó - Bécsi út

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Budapest


Könyvelő

Randstad Hungary Kft.

Teljes körű könyvelő pozícióba keresünk munkatá...
Budapest