Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Office Administrator (with English and German knowledge)


  • A hirdetés 1177 napja lejárt
  • Do you have 3 years of experience in support of office operation?
  • Do you speak English and German quite well?
  • Would you like to establish your career in the quickly improving sector of IT?

Our Client, a Swiss IT Developer subsidiary company located in Budapest, is looking for an Office Administration Expert with strong German and English language skills.


Responsibilities:

  • Support of the daily work of the company made up of 100 people here in Hungary
  • Helping in HR processes
  • General administrative tasks
  • Reporting to Office Manager regularly
Requirements:

  • University or college degree in Economics/Business Administration/Languages/International Relations, etc.
  • Fluent English language knowledge, self-confident communication in German (knowledge of BOTH languages is a MUST)
  • 3 years of experience in Office Administration, Assistance, etc.
  • Ability to manage tasks parallel
  • Client-oriented view
  • Strong team player attitude

Applications of people with disabilities are also welcome.

Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélkapcsolati munkatárs

Credit Controll

Kiválóan kommunikálsz, szereted a versenyeket? ...
Budapest, Pest


Titkárnő és marketing asszisztens

InterMap Térinformatikai Tanácsadó Iroda Kft.

Titkárnő és marketing asszisztens Több mint 18...
Budapest, Pest


Ügyfélkapcsolati munkatárs

PQS International Hungary Kft.

Ügyfélkapcsolati munkatársat keresünk! Országo...
Budapest, Pest