Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

oCRM alkalmazás és folyamatgazda


  • A hirdetés 701 napja lejárt

Elkötelezettek vagyunk, hogy valamennyi munkatársunk megfelelő tiszteletet és megbecsülést kapjon munkája során, nyíltan és őszintén kommunikáljunk velük értékes és elismert szakértőként tekintve rájuk.

oCRM alkalmazás és folyamatgazda

Az Erste Bank magyarországi cégcsoportja 1997 óta tagja az osztrák Erste Group-nak, Kelet-Közép Európa egyik legnagyobb pénzügyi szolgáltatójának, amely több mint 50 000 munkavállalójával 17 millió ügyfelet szolgál ki.
Az Erste Bank Hungary Zrt. a magyar bankpiac meghatározó szereplője, mérlegfőösszege szerint a második helyet foglalja el.
Leányvállalataival karöltve a pénzügyi szolgáltatások teljes skáláját lefedi. Tehetséges, képzett és lelkes munkatársaink segítségével testreszabott pénzügyi szolgáltatásokat nyújtunk minden ügyfélszegmens számára.

Erste Bank pályázatot hirdet oCRM alkalmazás és folyamatgazda munkakör betöltésére.

Főbb feladatok

  • Közreműködés az operatív CRM (oCRM) stratégiában foglaltak végrehajtásában;
  • A tanácsadói felület - mint oCRM alkalmazás, és az esetleges továbbfejlesztéseinek - teljes körű menedzsmentje;
  • Az adott alkalmazáshoz tartozó üzleti folyamatok teljes körű ismerete és támogatása, valamint folyamatkontrollok biztosítása;
  • Változáskezeléssel kapcsolatos beérkező igények szintetizálása; szükség esetén a kapcsolódó alkalmazások, interfészek, vagy akár üzleti folyamatok változása által indukált fejlesztések igényeinek megfogalmazása; javaslat a priorizálásra; rendszeres felülvizsgálat;
  • Üzleti specifikációk készítése az alkalmazás fejlesztéséhez;
  • IT specifikáció tartalmának és a kivitelezés realitásának véleményezése;
  • Üzleti tesztelés teljes körű koordinálása a tesztadatok definiálásától a teszt kiértékeléséig;
  • Élesítés és baby-sitting tervezése és támogatása;
  • Kritikus időszakon belül a fellépő kritikus helyzetek azonnali kezelése;
  • Az alkalmazás működésének monitorozása;
  • Lekérdezések, elemzések készítése;
  • Szükség esetén segítség az oCRM támogatók munkájában (oktatás, kampánybetöltés, adminisztráció);
  • Az üzletághoz tartozó valamennyi szabályozás (belső szabályozás és jogszabály) betartása.

Mit várunk?

Szakmai elvárások

  • Gazdasági/informatikai felsőfokú végzettség;
  • OCRM területen szerzett 4+ év tapasztalat;
  • Középfokú angol nyelvtudás;
  • SQL ismeret;
  • IT háttértudás.

Személyiségbeli elvárások

  • Fejlett problémamegoldó és elemző képesség;
  • Kiváló kommunikációs és szervező készség;
  • Minőség tudatosság, precíz, pontos munkavégzés;
  • Önálló munkavégzés;
  • Munkabírás, csapatszellem, lojalitás;
  • Proaktivitás.

Állás adatai

Állás azonosító: 2387
Pozíció pontos megnevezés: oCRM alkalmazás és folyamatgazda
Munkavégzés helye: Magyarország, Budapest
Szakterület: Termékfejlesztés/ Üzletfejlesztés
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2015.08.22.

Felkeltettük az érdeklődését?

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, várjuk jelentkezését karrierportálunkon keresztül:

Helyek Budapest
Pest
Kategória IT / Informatika
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Quantitative model auditor

Exact Solutions Kft.

PartnerOur partner is a global financial servic...
Budapest


Telefonos behajtási munkatárs

Trenkwalder Kft

Banki szektorban tevékenykedő partnerünk számár...
Budapest


SD Manager

Hire-One Kft.

 Legyünk együtt sikeresek!   Autóipari termékek...
Veszprém, Veszprém, Tatabánya, Győr