Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Nemzetközi (szlovén) ügyfélmanager


  • A hirdetés 1114 napja lejárt


Szeretnél nemzetközi (szlovén) ügyfélmanager lenni az ország egyik legsikeresebb online webáruházánál?


  • Szívesen foglalkoznál egy gyorsan fejlődő hazai cégnél a külföldi ügyfelek támogatásával?
  • Folyékonyan használod a magyar és szlovén nyelvet szóban és írásban egyaránt?
  • Szeretsz másoknak segítséget nyújtani és a problémáikat megoldani, még akkor is, ha napi szinten folyamatosan ezt kell tenned?
  • Képes vagy a kapott feladataidat önállóan és precízen elvégezni?
  • Erősnek érzed magad konfliktushelyzetek során és nem félsz a konfrontációktól, szem előtt tartva az ügyfeled igényeit?

 

Ha a fentiek alapján magadra ismersz, olvass tovább!

 

Milyen feladatokat kínálunk Neked?

  • Beérkező hívások és üzenetek kezelése. Legfontosabb feladatodként az Extreme Digital szlovén ügyfeleitől és partnereitől beérkező telefonos hívásokat és üzeneteket kell kezelned; válaszolnod a kérdéseikre, megoldanod a felmerülő problémáikat, műszaki tanácsadást nyújtani és esetleges helyettesítő termékeket ajánlani számukra, rendelést felvenni és módosítani.
  • Garanciakezelés és fordítási feladatok. Operátorként Neked kell megoldást kínálnod az ügyfelektől beérkező garanciális ügyekre és panaszokra – természetesen az Extreme Digital megfelelő részlegeinek segítségével.
  • Naprakész termékismeret fenntartása. A munkádhoz elengedhetetlen a termékek és a velük kapcsolatos paraméterek naprakész ismerete, tudásodat ezért folyamatosan frissítened szükséges – ezt elősegítendő részt kell venned a termékekkel kapcsolatos képzéseken.
  • Fordítási feladatok. Munkád során a naprakész termékismereteidet felhasználva a termékekkel kapcsolatos fordítási feladatokat is el kell végezned.

Mit kérünk Tőled ezért cserébe?

  • Nagyfokú önállóságot és konstruktív, segítőkész hozzáállást. Mert nemzetközi operátorként Nálad a labda: Te vagy az Extreme Digital arca a szlovén ügyfeleink felé és a feladataidat Neked kell beütemezned és végrehajtanod a beérkező kérések függvényében.
  • Folyékony szlovén nyelvtudást. Mert a szlovén ügyfelekkel értelemszerűen a saját nyelvükön kell szabatosan megértetned magad szóban és írásban egyaránt. 
  • Kereskedelmi szemléletet. Mert kereskedőcég vagyunk és fontos, hogy értsd hogyan és mi alapján gondolkozunk, ha például rendelést kell felvenned, módosítanod, vagy helyettesítő terméket kell kiajánlanod az ügyfeleink számára.
  • Releváns tapasztalatot. A munkakör betöltéséhez fontos, hogy már ismerd az operátori munka csínját-bínját és ne jelentsen számodra teljesen ismeretlen területet a munkakör – ezért szeretnénk, hogy  legalább 2-3 éves telefonos operátori tapasztalattal rendelkezz.
  • Középfokú végzettséget és felhasználói szintű számítógépes ismereteket. Mert a napi munkád elvégzéséhez hatékonyan kell számítógépet használnod, az internetes böngészéstől kezdve a levelek írásán és dokumentumok létrehozásán át az alapvető Windows programok kezeléséig. Fontos, hogy rendelkezz érettségi bizonyítvánnyal.

Hol fogsz dolgozni?

Budapesten a III. kerületben, az Extreme Digital székhelyén.

A jelentkezést a fényképes, magyar nyelvű önéletrajzokkal, a pozíció és a kereseti igény megjelölésével az alábbi e-mail címre várjuk.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest