Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Nemzetközi pénzügyi-adózási szakértő (SZJ-6114)


  • A hirdetés 602 napja lejárt

A munkáltatóról / About the company

A csapadék- és szennyvízkezelés, az ivóvíztisztítás, környezeti kármentesítés területén több mint 10 éve tevékenykedő, magyar tulajdonú nemzetközi partnerünk számára keresünk Nemzetközi pénzügyi-adózási szakértőt .

Pozíció részletezése / Position overview

Feladatok: 
· Szerződések első körös észrevételezése számviteli és adózási szempontból,
adószabályoknak történő megfelelés biztosítása
· Az adózással kapcsolatos kötelezettségek tervezése és nyomon követése (belföldi, külföldi)
· Nemzetközi adózási feladatokban részvétel –fióktelep létesítése, áfa regisztráció
· Részvétel a teljes körű pénzügyi tervezésben és az éves üzleti terv elkészítésében
· Vezetői döntéstámogató riportok és prezentációk készítése, nemzetközi cégcsoport szinten
· Projektekben a pénzügyi terület képviselete szakértőként
· Részvétel a működési kontrollpontok beazonosításában, a meglévő kontrollpontok folyamatos karbantartása
· Részvétel beruházások, projektek, fejlesztések megtérülés vizsgálati elemzésében
· Havi rendszeres margin, eredmény és költség elemzések elkészítése, terv/tény nyomon követés
· Részvétel a kontrolling rendszer üzemeltetésében cégcsoport szinten
· Cash management:
o napi likviditás tervezése, előrejelzések készítése
o stratégiai cash flow kimutatás készítése, prezentálása a vezetők felé
o utalási feladatok koordinálása, kontrollok kialakítása, gyakorlása
o ad-hoc riportok készítése
o szabad pénzeszközkezelés és cash optimalizálás
o banki kapcsolattartás, bejelentések, dokumentációk kezelése
· Biztosítékok kezelése:
o adott/kapott bankgaranciák kezelése
o adott/kapott anyavállalati garanciák kezelése
o egyéb garanciák és biztosítékok ismerete
· Szerződések és egyedi konstrukciók pénzügyi véleményezése, közreműködés a tárgyalások során:
o kereskedelmi, vállalkozási szerződések
· Treasury back office feladatok ellátása
o üzleti kártya ügyintézés
o szolgáltatói egyeztetések
o teljes körű szakértői támogatás
· Ad-hoc feladatok elvégzése


Elvárások:
· főiskolai vagy egyetemi végzettség, pénzügy/számvitel/kontrolling szakon
· naprakész, alapos számviteli és nemzetközi adózási ismeretek
· kisebb vállalatnál szerzett átfogó pénzügyi tapasztalatok
· legalább 3-5 éves, releváns szakmai tapasztalat
· üzleti angol nyelv magas szintű ismerete szóban és írásban
· MS Excel, PowerPoint és egyéb irodai alkalmazások magas szintű ismerete
· kiemelkedő elemző és lényeglátó készség
· határozott, magabiztos fellépés
· pontos, precíz munkavégzés
· kezdeményezőkészség
· dinamikus, energikus személyiség
· képesség munkavégzésre önállóan és csapatban is
· jó stressz tűrő képesség
· tiszta erkölcsi bizonyítvány


Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
· mélyépítés, vízkezelés területen szerzett tapasztalat és szaktudás
· nemzetközi adózásban szerzett tapasztalatok

Állás, munka területe(i):
· Pénzügy, Könyvelés, Adótanácsadó, Elemző

Munkavégzés helye:
Budapest


Amennyiben felkeltette érdeklődését a lehetőség, kérjük küldje el önéletrajzát a E-mail cím megjelenítése email címre!

Helyek Budapest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Investment Product Controller

Randstad Hungary Kft.

If you are interested in the controlling of cap...
Budapest


Kárrendezés, kontroll és fejlesztési vezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az alapítása óta eltelt két évtized ...
Budapest


GERMAN speaking Collection Specialist - part time

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest