Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Nemzetközi Operations Manager (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.06.21.
Hirdetés azonosító: 925275
lejárt
FELADAT


Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.


  • A T-Systems és az iSD nemzetközi szolgáltatási egység Top 25 ügyfelével foglalkozik, amelyeket világszerte több szolgáltatási egység és ország szolgál ki.
  • A nemzetközi szolgáltatási egységek törekvéseinek koordinálása, optimalizálása és harmonizálása. A kultúrában, időzónában, nyelvben eltérő szolgáltatási egységek közötti kommunikáció és együttműködés harmonizálása.
  • Ügyféleszkaláció esetén a szolgáltatást javító program (munkacsoport) vezetője; lépések meghatározása és bevezetése az ügyfélpanasz megoldása érdekében.
  • Szakértői szempontból vezeti, képzi, ellenőrzi és támogatja a helyi operations managerek csoportját.
  • Kiválasztja a legjobb gyakorlatokat a szolgáltatási egységeknél, standardizálja azokat, majd kiterjeszti a teljes ügyfélbázisra a szolgáltatási minőség javulása érdekében.
  • Javító intézkedések tervezése és bevezetése a teljes szolgáltatási láncon (korábbi tapasztalatokat felhasználva), az ügyfélelégedettség javítása érdekében.
  • Más támogató ágazatokkal és keresztfunkciókkal együttműködésben tisztázza a szolgáltatási folyamatokkal kapcsolatban felmerülő problémákat. Javaslatokat és lépéseket tesz a megoldás érdekében.
  • Belső elemzések, számítások készítése, lépések megtervezése.


  • Felsőfokú végzettség
  • Tárgyalóképes német ÉS angol nyelvtudás
  • 3-5 éves menedzser tapasztalat
  • Jártasság contact center management területén (contact center management elméletek, módszertan és gyakorlat átfogó ismerete és az ICT szektor és service desk operations management mély ismerete)
  • ITIL ismeretek


Versenyképes fizetés és juttatási csomag
Fiatal és barátságos csapat
Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén
Cégen belüli előrelépési lehetőség
Ergonómikus, modern munkakörnyezet az Infoparkban

 
PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Data Scientist (Internal audit)

Exact Solutions Kft.

PartnerOur partner is a global financial servic...
Budapest


Gyakornok az IT innovációs labor és webfejlesztés területén

AUDI HUNGARIA Zrt.

Az Audi Hungaria szerves részeként működő infor...
Győr


Bérszámfejtő

Trenkwalder Kft

25 éves múlttal rendelkező partnercégünk számár...
Budapest