Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Nemzetközi Operations Manager (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.04.28.
Hirdetés azonosító: 925275
lejárt
FELADAT


Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.


  • A T-Systems és az iSD nemzetközi szolgáltatási egység Top 25 ügyfelével foglalkozik, amelyeket világszerte több szolgáltatási egység és ország szolgál ki.
  • A nemzetközi szolgáltatási egységek törekvéseinek koordinálása, optimalizálása és harmonizálása. A kultúrában, időzónában, nyelvben eltérő szolgáltatási egységek közötti kommunikáció és együttműködés harmonizálása.
  • Ügyféleszkaláció esetén a szolgáltatást javító program (munkacsoport) vezetője; lépések meghatározása és bevezetése az ügyfélpanasz megoldása érdekében.
  • Szakértői szempontból vezeti, képzi, ellenőrzi és támogatja a helyi operations managerek csoportját.
  • Kiválasztja a legjobb gyakorlatokat a szolgáltatási egységeknél, standardizálja azokat, majd kiterjeszti a teljes ügyfélbázisra a szolgáltatási minőség javulása érdekében.
  • Javító intézkedések tervezése és bevezetése a teljes szolgáltatási láncon (korábbi tapasztalatokat felhasználva), az ügyfélelégedettség javítása érdekében.
  • Más támogató ágazatokkal és keresztfunkciókkal együttműködésben tisztázza a szolgáltatási folyamatokkal kapcsolatban felmerülő problémákat. Javaslatokat és lépéseket tesz a megoldás érdekében.
  • Belső elemzések, számítások készítése, lépések megtervezése.


  • Felsőfokú végzettség
  • Tárgyalóképes német ÉS angol nyelvtudás
  • 3-5 éves menedzser tapasztalat
  • Jártasság contact center management területén (contact center management elméletek, módszertan és gyakorlat átfogó ismerete és az ICT szektor és service desk operations management mély ismerete)
  • ITIL ismeretek


Versenyképes fizetés és juttatási csomag
Fiatal és barátságos csapat
Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén
Cégen belüli előrelépési lehetőség
Ergonómikus, modern munkakörnyezet az Infoparkban

 
PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Bolti eladó

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Bolti eladó Munkavégzés h...
Győr-Moson-Sopron


Performance & QA Engineer (m/f)

Bluebird International ZRt.

Our client offers online gaming products to cus...
Külföld


.NET Developer (m/f) - Sportsbook

Bluebird International ZRt.

Our client offers online gaming products to cus...
Külföld