Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Minőségügyi asszisztens - vevői kapcsolattartó - Tatabánya


  • A hirdetés 278 napja lejárt


Feladatkör:
Ebben a pozícióban az Ön feladata lesz: - a vevői és beszállítói reklamációk kezelése - termék felülvizsgálatok elvégzése - hibaanalízis - belső hibák kivizsgálása, auditok elvégzése - kapcsolattartás a vevőkkel - termékek bemintázása - CAQ program kezelése.

Végzettség:
Középfokú, technikusi végzettségű jelöltek jelentkezését várjuk.

Szakmai tapasztalat:
Minimum 3-5 éves hasonló területen szerzett tapasztalat szükséges a pozíció betöltéséhez.

Informatika:
felhasználó szintű office ismeretek

Egyéb követelmény:
Az ideális jelölt: - társalgási szintű német- vagy angolnyelv tudással rendelkezik, mind írásban, mind szóban - megbízható Office ismerete van, különös tekintettel az Excel-re - proaktív, önálló, precíz és jó kommunikáció készséggel rendelkezik.

Minőségügy területre

Megjegyzés:
Családias hangulatú, autóipari beszállító vállalat.
Egyéb hasonló állások Önnek
Customer Service Professional

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our partner is an innovative ...
Budapest


MULTILINGUAL CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

HAYS Hungary Kft.

MULTILINGUAL CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE Mu...
Budapest


Multilingual Service Request Manager

HAYS Hungary Kft.

Multilingual Service Request Manager positions ...
Budapest