Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Minőségfejlesztő munkatárs

 

A telekommunikációs szektorban, egy állandóan változó iparágban dolgozunk, ezért nap mint nap újabb és újabb izgalmas kihívásokkal szembesülünk. Díjazzuk azokat az ötleteket és törekvéseket, amelyek segítenek bennünket a legjobbá válni. Meghatározó piaci szerepünk és eredményeink is igazolják, hogy sikeres csapat vagyunk. Akit keresünk:

Minőségfejlesztő munkatárs

 

Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük:

  • Középiskolai végzettséggel és megfelelő szakmai gyakorlattal rendelkezik,
  • Alapvető számítógépes felhasználói ismeretek birtokában van,
  • Ügyfélorientált, pontos, precíz munkavégzés jellemzi,
  • Effektív meghallgatási és válaszadási képességekkel rendelkezik,
  • Odafigyel a részletekre,
  • Kitűnő elemzői, illetve magas szintű kommunikációs- problémamegoldó és lényeglátó képességgel bír,
  • Hatékonyan tud csapatban dolgozni,
  • Önálló, képes javaslatokat tenni, kezdeményezőkész és innovatív,
  • Rugalmas.

Amit nyújtunk:

  • Kellemes munkahelyi környezet, stabil hátterű nagyvállalat nyújtotta lehetőségek,
  • Szakmai fejlődési lehetőség korunk egyik legizgalmasabb, legdinamikusabban fejlődő piacán,
  • Versenyképes juttatási csomag,
  • Kiváló csapat,
  • Ideális körülmények a felelősségteljes, önálló munkavégzéshez.

 

Feladatok, amelyeket rábíznánk:

  • A mindennapos ügyfélkontaktus minőségi ellenőrzése, fejlesztése a Contact Center, Back Office, Collection, Shop, Inbound TS, Outbound TS (Külső TS partner), osztály területén belül. Az ügyfélkontaktus lehet: telefonbeszélgetés, levelezés, személyes megkeresés, melynek értékelése a CCSS és VCC rendszer quality alkalmazásban kerül rögzítésre.
  • A CCSS és VCC rendszerekben az értékelő lapok szempontjainak fejlesztésének szorgalmazása.
  • A minőségellenőrzés folyamán tapasztalt hiányosságok kiküszöbölése érdekében javaslattétel oktatások, képzési programok szervezésére.
  • A feltárt hiányosságok alapján a munkatársi tudásszint-ellenőrzés koordinálása, a kérdésbank, logon tesztek készítése, koordinálása, eredmények kiértékelése, az értékelő lapok fejlesztésének indítványozása.
  • A munkafolyamatok, eljárások és tevékenységek során felmerült problémák megoldására, illetve az ügyfélkezelés minőségének, valamint hatékonyságának javítása érdekében javaslatok tétele, közreműködés a változások kivitelezésében.
  • Aktív részvétel az ügyfélelégedettség javításában és az üzleti teljesítmény növelésére irányuló tevékenységekben.
  • A vezetőkkel és a munkatársakkal történő kapcsolattartás a hatékonyság növelése érdekében, a fejlesztendő területek és szakmai hibák eszkalálása a vezetőség felé.
  • A feladatokhoz kapcsolódóan riportok, elemzések készítése és feltöltése az intranetre, hálózatra.
  • Minden, a fentiekben nem részletezett és az adott munkakörhöz szervesen és logikusan kapcsolódó feladat elvégzése vezetői utasítás alapján.


A munkakör betöltése során előnyt jelent:

  • Angol nyelvtudás


Munkavégzés helye:

  • Budapest

UPC logó

Jelentkezés módja:
A magyar nyelvű fényképes önéletrajzot és motivációs levelet tartalmazó pályázatokat a UPC Karrieroldalon várjuk.

Egyéb hasonló állások Önnek
TESTAUTOMATION ENGINEER, ENGLISH SPEAKER (E-I15)

Tech People Hungary Kft.

Tech People is a European provider of technical...
Budapest


Folyamatellenőr

Work Force Kft.

Megbízható, precíz munkavégzés jellemzi? Szeret...
Békés, Békés


HR gyakornok

Mind-Diák Szövetkezet

Az Avis Budget Group a világ piacvezető autóköl...
Budapest