Megszerezni, megtartani, elkötelezni

Marketing_KonferenciaTovább erősödik az online marketing szerepe, a folyamatosan változó környezetben azonban nem könnyű megtalálni a hatékony megoldásokat.

 



Napjainkban nem csak a hétköznapokban, hanem a hirdetési felületek terén is egyre nagyobb súlyt kapnak a közösségi oldalak. A 2013-as reklámköltési statisztikákat böngészve azt láthatjuk, hogy a "hagyományos hirdetési formák" már nem növekednek tovább, miközben az olyan oldalakon, mint a Google és a Facebook további teret nyertek a klikkelés elszámolású (PPC) kampányok. A Facebookon ezzel párhuzamosan a követőknek eljuttatott üzeneteket egyre ritkábban látják a likeolók, a közösségi oldal a fizetős megoldások felé tereli a jelenlévőket. Ráadásul a Google Adwords és a Facebook által kínált lehetőségek a kevesebb tapasztalattal rendelkezők számára meglehetősen hasonlónak tűnnek.

marketing konferencia

Óhatatlanul adódik a kérdés, hogy miként lehet ebben az állandóan változó környezetben hatékonyan megtartani és bővíteni az ügyfélkörünket, illetve annyira növelni a vásárlóink elkötelezettségét, hogy ők is egyfajta szócsövei legyenek a vállalatunknak, márkánknak.

A XVI. Mfor Marketing Konferencián a fent említett kérdésekkel, változásokkal előadóink segítségével esettanulmányokon keresztül szeretnénk foglalkozni, hogy a résztvevők nagyobb rálátást, tisztább képet kapjanak a jelenlegi helyzetről és a felmerülő problémák lehetséges megoldásairól.

 

A konferencia főbb témái, melyet szakértők mellett gyakorló vállalati marketingszakemberekkel járunk körül:

- Mi lesz a magyar nyelvű tartalommal - Miért érdemes ebben a közegben hirdetni?

- Tovább csökkenti a Facebook az organikus eléréseket - Milyen új eszközök, praktikák állnak a hirdetők rendelkezésére az üzeneteik lejuttatására?

- Adsense vs. Facebook - melyiket mire lehet használni?

- Hirdetésből bevétel – Konverzióoptimalizálás

 

További információ: http://konferenciak.mfor.hu/konferenciak/Megszerezni_megtartani_elkotelezni_cvo.html

Kedvezményes jelentkezés a CV Online partnereinek, olvasóinak: http://konferenciak.mfor.hu/regisztracio/cvo/102.html