Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Megfelelőségi igazgató

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2017.04.25.
Jelentkezési határidő: 2014.07.02.
Hirdetés azonosító: 828471

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Megfelelőségi igazgató
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi út 1-3.
Főbb feladatok: Biztosítja az áruházban a vállalati utasítások, szabályok és törvényi előírások érvényesülését.
Irányítja a személyzeti, áruátvételi és árintegritási osztály munkáját annak érdekében, hogy az operatív folyamatok a törvényi előírásoknak és a vállalati utasításoknak megfelelően működjenek.
Megismeri, betartja és betartatja a feladatköréhez kapcsolódó áruházi szabályokat, előírásokat és munkafolyamatokat, munkáját hatékonyan végzi.
Elkészíti az árellenőrzési ütemtervet és felügyeli a végrehajtását.
Ellátja az ügyeletes vezetői feladatokat.
Gondoskodik a területét érintő megfelelő belső kommunikációról (vezetői megbeszélések, munkatársak informálása, riportok készítése, faliújságok ellenőrzése).
Képzi és fejleszti munkatársait a vásárlói elégedettség, és a hatékony munkavégzés érdekében, ellátja a felettesi adminisztratív feladatokat.
Gondoskodik a rendezett, tiszta, higiénikus munkakörnyezet fenntartásáról, a szakszerű szelektívhulladék-kezelésről és a hatékony energiagazdálkodásról.
Munkakör betöltésének feltételei: legalább középfokú iskolai végzettség,
munkajogi ismeretek,
felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
HR-területen szerzett, legalább 2 éves szakmai tapasztalat,
áruátvételi területen szerzett munkatapasztalat,
18 év feletti életkor,
erkölcsi bizonyítvány,
egészségügyi alkalmasság,
a 3 műszakos munkarend vállalása,
vevőközpontú szemlélet,
igény és alkalmasság saját maga és a beosztottak fejlesztésére,
őszinte, kiegyensúlyozott személyiség,
proaktivitás.
Szükséges végzettség: Érettségi
Szerződés típusa: Határozatlan
Munkavégzés kezdete: 2014.07.21.
Előnyt jelent: HR-területen szerzett felsőfokú végzettség,
terület specifikus jogi és fogyasztóvédelmi ismeretek,
árintegritási területen szerzett tapasztalat,
erős stressztűrő képesség és nagy teherbírás,
"B" kategóriás jogosítvány.
Jelentkezés határideje: 2014.07.13.
 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest