Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Márkaüzlet Vezető Helyettest


  • A hirdetés 878 napja lejárt

A Vodafone Magyarország

 Márkaüzlet Vezető Helyettest

keres Székesfehérvári üzletébe 

  

Feladatok:

Egyrészt, mint értékesítési tanácsadó:

A Vodafone-t a versenytársaitól pozitívan megkülönbözető ügyfélélményt biztosít a Vodafone üzlethálózatában a meglévő és a potenciális új Ügyfelek részére is. A kiváló ügyfélélmény biztosítása mellett, a munkakör célja az értékesítéshez és ügyfélkiszolgáláshoz kapcsolódó mennyiségi és minőségi célok elérése, s ezzel a vállalat stratégiai céljainak megvalósítása a Vodafone Retail hálózatában.

Másrészt, mint vezető:

  • Támogatja, segíti az üzletvezető mindennapi munkáját a márkaüzlet vezetésében és irányításában.
  • Komoly részt vállal a tanácsadó kollégák fejlesztésében, támogatásában, a coachingban.
  • Példaértékű magatartásával, hozzáállásával, ügyfélközpontúságával, a csapat példaképe.
  • A vezető távollétében teljes felelősséget vállal az üzlet működéséért.

Fő felelősségi körök és döntési jogkörök:

Egyrészt, mint Értékesítési tanácsadó:

1. Kiváló ügyfélélmény

  • Az üzlettérben tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.).

2. Értékesítés, ügyfélmegtartás

  • Az értékesítési lehetőségek felfedezése és kiaknázása minden folyamatban.
  • Az ügyfélérték növelésének megkeresése és kiaknázása minden folyamatban
  • Az Ügyfelek valós igényeinek felmérése és megértése
  • A számukra releváns termékek és szolgáltatások bemutatása és ajánlása
  • A Vodafone által előírt értékesítési módszer és folyamatok használata
  • Minőségi ügyfélszerzés (fraud szűrése, minimalizálása)
  • Aktív részvétel a szerződésüket felbontani kívánó ügyfelek megtartásában
  • A Vodafone által forgalmazott termékek, és szolgáltatások alapos, naprakész ismerete
  • A versenytársak által forgalmazott termékek és szolgáltatások alapos, naprakész ismerete
  • A telekommunikációs piac irányzatainak átfogó ismerete

3.Ügyfélszolgálati tevékenység ellátása

  • Meglévő ügyfelek előfizetéseivel kapcsolatos ügyintézés, tájékoztatás
  • Panaszok, reklamációk kezelése mindig a maximális ügyfél-elégedettség elérése érdekében
  • Szervizes ügyintézés és adminisztráció

Másrészt, mint vezető:

4.Kiváló ügyfélélmény

  • Folyamatosan törekszik a Vodafone-t a versenytársaitól pozitívan megkülönböztető, kiváló ügyfélélmény biztosítására. Támogatja a Vodafone erre vonatkozó központi előírásainak megvalósítását az üzletében valamint azokkal összhangban további javaslatokat dolgoz ki és valósít meg az ügyfélélmény folyamatos javítására.

5.Csapat irányítása

  • Segíti az üzletben a Vodafone által előírt értékesítési módszerek és folyamatok használatát
  • A Márkaüzlet vezető távollétében, illetve az ő iránymutatásai alapján, felelőssége a kiváló minőségű, naprakész márkaüzlet biztosítása (készletezés, POS anyagok, bekapcsolt készülékek, világítás, stb.).
  • Biztosítja, hogy az üzemeltetés az előírásoknak megfelelően történjen, ellenőrzi a leltárt a márkaüzletben (rendelés, készlet, forgalomban lévő eszközök ellenőrzése).

6.Csapat vezetése

  • A Vodafone way szerint viselkedik, és a csapat példaképe.
  • Az márkaüzlet vezető iránymutatásai alapján az értékesítési tanácsadók coaching-olásával segíti a csapat és az egyén, minőségi és mennyiségi célok elérését
  • A coaching ellenőrzések és beszélgetések alkalmával az üzletvezető által meghatározott rendszerességgel használja a Coaching dokumentumot, rendszeres visszajelzést ad, segíti a kollégái fejlődését.
  • Figyeli a kollégái által alkalmazott gyakorlatot, megosztja velük a legjobb praktikákat, és támogatja őket az elsőrangú ügyfél kiszolgálás elsajátításában.
  • A Vezető távollétében az ő iránymutatásai alapján heti, havi megbeszéléseket tart az üzletben a márkaüzlet hatékonyságának növelése érdekében (stratégiai és aktuális taktikai célok ismertetése, eredmények megosztása, folyamatok egyeztetése, csapat lelkesítése, csapatszellem erősítése, stb.)

Elvárások:

  • Személyes, professzionális, játékos, szenvedélyes (Vodafone Way 4P: personable, professional, playful, passionate)
  • Segítőkész, motivált személyiség
  • Közvetlen és ügyfélorientált
  • Törekszik a folyamatos fejlődésre
  • Középfokú, lehetőleg kereskedelmi vagy marketing végzettség, vagy ennek megfelelő gyakorlat
  • A vállalati irányelveknek megfelelően dolgozik
  • Jó csapatjátékos
  • Jól kezeli a változásokat
  • Alapszintű angol nyelvismeret
  • Kiváló szóbeli és írásos kommunikációs készség
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Higiénikus, tiszta megjelenés 
Helyek Fejér
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior embedded developer

Exact Solutions Kft.

Our partnerWe are looking for a team player int...
Budapest


AR Subject Matter Expert

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleague for our multin...
Budapest


Gépszerelő

Trenkwalder Kft

Magas színvonalú talajművelő és növényápoló gép...
Csongrád, Csongrád