Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Márkaüzlet Vezető Helyettest


  • A hirdetés 690 napja lejárt

A Vodafone Magyarország

 Márkaüzlet Vezető Helyettest

keres Székesfehérvári üzletébe 

  

Feladatok:

Egyrészt, mint értékesítési tanácsadó:

A Vodafone-t a versenytársaitól pozitívan megkülönbözető ügyfélélményt biztosít a Vodafone üzlethálózatában a meglévő és a potenciális új Ügyfelek részére is. A kiváló ügyfélélmény biztosítása mellett, a munkakör célja az értékesítéshez és ügyfélkiszolgáláshoz kapcsolódó mennyiségi és minőségi célok elérése, s ezzel a vállalat stratégiai céljainak megvalósítása a Vodafone Retail hálózatában.

Másrészt, mint vezető:

  • Támogatja, segíti az üzletvezető mindennapi munkáját a márkaüzlet vezetésében és irányításában.
  • Komoly részt vállal a tanácsadó kollégák fejlesztésében, támogatásában, a coachingban.
  • Példaértékű magatartásával, hozzáállásával, ügyfélközpontúságával, a csapat példaképe.
  • A vezető távollétében teljes felelősséget vállal az üzlet működéséért.

Fő felelősségi körök és döntési jogkörök:

Egyrészt, mint Értékesítési tanácsadó:

1. Kiváló ügyfélélmény

  • Az üzlettérben tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.).

2. Értékesítés, ügyfélmegtartás

  • Az értékesítési lehetőségek felfedezése és kiaknázása minden folyamatban.
  • Az ügyfélérték növelésének megkeresése és kiaknázása minden folyamatban
  • Az Ügyfelek valós igényeinek felmérése és megértése
  • A számukra releváns termékek és szolgáltatások bemutatása és ajánlása
  • A Vodafone által előírt értékesítési módszer és folyamatok használata
  • Minőségi ügyfélszerzés (fraud szűrése, minimalizálása)
  • Aktív részvétel a szerződésüket felbontani kívánó ügyfelek megtartásában
  • A Vodafone által forgalmazott termékek, és szolgáltatások alapos, naprakész ismerete
  • A versenytársak által forgalmazott termékek és szolgáltatások alapos, naprakész ismerete
  • A telekommunikációs piac irányzatainak átfogó ismerete

3.Ügyfélszolgálati tevékenység ellátása

  • Meglévő ügyfelek előfizetéseivel kapcsolatos ügyintézés, tájékoztatás
  • Panaszok, reklamációk kezelése mindig a maximális ügyfél-elégedettség elérése érdekében
  • Szervizes ügyintézés és adminisztráció

Másrészt, mint vezető:

4.Kiváló ügyfélélmény

  • Folyamatosan törekszik a Vodafone-t a versenytársaitól pozitívan megkülönböztető, kiváló ügyfélélmény biztosítására. Támogatja a Vodafone erre vonatkozó központi előírásainak megvalósítását az üzletében valamint azokkal összhangban további javaslatokat dolgoz ki és valósít meg az ügyfélélmény folyamatos javítására.

5.Csapat irányítása

  • Segíti az üzletben a Vodafone által előírt értékesítési módszerek és folyamatok használatát
  • A Márkaüzlet vezető távollétében, illetve az ő iránymutatásai alapján, felelőssége a kiváló minőségű, naprakész márkaüzlet biztosítása (készletezés, POS anyagok, bekapcsolt készülékek, világítás, stb.).
  • Biztosítja, hogy az üzemeltetés az előírásoknak megfelelően történjen, ellenőrzi a leltárt a márkaüzletben (rendelés, készlet, forgalomban lévő eszközök ellenőrzése).

6.Csapat vezetése

  • A Vodafone way szerint viselkedik, és a csapat példaképe.
  • Az márkaüzlet vezető iránymutatásai alapján az értékesítési tanácsadók coaching-olásával segíti a csapat és az egyén, minőségi és mennyiségi célok elérését
  • A coaching ellenőrzések és beszélgetések alkalmával az üzletvezető által meghatározott rendszerességgel használja a Coaching dokumentumot, rendszeres visszajelzést ad, segíti a kollégái fejlődését.
  • Figyeli a kollégái által alkalmazott gyakorlatot, megosztja velük a legjobb praktikákat, és támogatja őket az elsőrangú ügyfél kiszolgálás elsajátításában.
  • A Vezető távollétében az ő iránymutatásai alapján heti, havi megbeszéléseket tart az üzletben a márkaüzlet hatékonyságának növelése érdekében (stratégiai és aktuális taktikai célok ismertetése, eredmények megosztása, folyamatok egyeztetése, csapat lelkesítése, csapatszellem erősítése, stb.)

Elvárások:

  • Személyes, professzionális, játékos, szenvedélyes (Vodafone Way 4P: personable, professional, playful, passionate)
  • Segítőkész, motivált személyiség
  • Közvetlen és ügyfélorientált
  • Törekszik a folyamatos fejlődésre
  • Középfokú, lehetőleg kereskedelmi vagy marketing végzettség, vagy ennek megfelelő gyakorlat
  • A vállalati irányelveknek megfelelően dolgozik
  • Jó csapatjátékos
  • Jól kezeli a változásokat
  • Alapszintű angol nyelvismeret
  • Kiváló szóbeli és írásos kommunikációs készség
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Higiénikus, tiszta megjelenés 
Helyek Fejér
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Értékesítési asszisztens

Alu-Style Kft

Alumínium dizájn termékeket exportra gyártó cég...
Székesfehérvár


Művezető / Üzemvezető

Hantech Zrt.

A  Hantech Zrt. Csorna  felvételt hirdet Műveze...
Budapest, Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Som...


KERES: Kiemelt Online Ügyfél managereket

MTT Media Kft.

Online Key Account - pozícióba új munkatársakat...
Budapest, Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Som...