Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Management Consultant - Multi-Channel Customer Contact Specialist - London


  • A hirdetés 808 napja lejárt
• You will help our clients to review and optimise their existing contact centre operations across people, process and technology covering:
• Business solutions: Agent behaviour and coaching. Team leader and contact centre management optimisation. Agent utilisation and resource optimisation. Location and sourcing options.
• Technology solutions, Telephony solutions, ACD, CTI, WFM, Call Recording, call, web chat, social media and multi-channel routing.
• You will be running workshops to develop customer contact strategies, multi-channel solutions and deliver detailed requirements.
• You will be working closely with technology delivery partners on behalf of our clients to delivery new technology into their contact centres.Link megjelenítése" width="0" height="0" />
Helyek Külföld
Kategória Külföldi munka
Egyéb hasonló állások Önnek
Cnc programozó - gépkezelő

WorkPower Oy

Cnc programozó-gépkezelő állásajánlat! A Wor...
Jász-Nagykun-Szolnok, Komárom-Esztergom, Kül...


Orvosi állások

WorkPower Oy

FINNORSZÁGI ÁLLÁSLEHETŐSÉG ORVOSOK SZÁMÁRA A...
Budapest, Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Som...


Diplomás ápolói állás

WorkPower Oy

ÁLLÁSLEHETŐSÉG DIPLOMÁS ÁPOLÓK SZÁMÁRA A 200...
Budapest, Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Som...