Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Management Consultant - Multi-Channel Customer Contact Specialist - London


  • A hirdetés 1115 napja lejárt
• You will help our clients to review and optimise their existing contact centre operations across people, process and technology covering:
• Business solutions: Agent behaviour and coaching. Team leader and contact centre management optimisation. Agent utilisation and resource optimisation. Location and sourcing options
• Technology solutions, Telephony solutions, ACD, CTI, WFM, Call Recording, call, web chat, social media and multi-channel routing
• You will be running workshops to develop customer contact strategies, multi-channel solutions and deliver detailed requirements
• You will be working closely with technology delivery partners on behalf of our clients to delivery new technology into their contact centres.Link megjelenítése" width="0" height="0" />
Helyek Külföld
Kategória Külföldi munka
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center agent (Hebrew and English)

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleagues for our multi...
Budapest


Ügyvezető asszisztens

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Karosszéria lakatos

Trenkwalder Kft

Lakóautó, lakókamionok kivitelezésével foglalko...
Budapest