Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Management Asszisztens

Régió:

Pest

Human Centrum Kft.
Hozzáadva: 2017.04.26.
Hirdetés azonosító: 766039
lejárt

 

A Humán Centrum Kft. büszke arra, hogy működése alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.
 
Ezúttal Gödöllőre, kozmetikai termékek forgalmazásával foglalkozó partnercégünk részére keresünk Management Asszisztens pozícióra munkavállalót az alábbi feltételekkel:

Feladatok:

Munkakör célja
  • Értékesítési tréning, Marketing és Üzleti Integrációs vezetőkkel szorosan együttműködve adminisztratív támogatást nyújtás a részükre
  • Adminisztratív és titkárnői feladatok ellátása 
  • Osztályok napi működésében való részvétel és segítkezés 
  • Felelős a különböző üzleti folyamamtok és tranzakciók segítéséért 
  • Általános üzleti támogatás nyújtása az adott osztályok felé 
Napi működésben való részvétel 
  • Minden felmerülő feladatban támogatja a vezetőket a megfelelő határidők betartásával 
  • Részt vesz az osztályok megbeszélésein, jegyzőkönyvet és utánkövetést készít 
  • Részt vesz a funkcionális projektekben adminsztrátori vagy specialista szinten (az illető szenioritásától és a projekttől függően) 
Asszisztensi feleadatok ellátása a támogató menedzsment részere 
  • Vezetők időpontjainak vezetése (megbeszélések külső helyszínen, utazások, stb.) 
  • Felelős az utazások, megbeszélések, logisztika megszervezéséért, meghívók, jelentkezések elküldéséért, vízum ügyintézésért, stb. 
  • Támogatja a menedzsereket a levelelzésekben, utánkövetésekben 
  • A menedzsment csapat irányítása alatt megszervezi és leszervezi a rendezvényeket, eseményeket 
Adminsztrációs feladatok az adott osztályok részére 
  • Adminsztratív háttértámogatást ad a menedzsment csapatnak 
  • Jóváhagyásokhoz és döntésekhez szükséges kalkulációk elvégzése 
  • Jelenléti ív vezetése a Nexontime-ban 
  • Megkönnyíti és támogatja a menedzsment munkáját a szerződéskötéseknél, ide értve a PO és a pénzügyi rendszerekkel kapcsolatos ügyintézést és jóváhagyási folyamatokat 
  • Pénzügyi renedszereinkben (Covus, Concur) adminsztratív felaladtok ellátása és utánkövetése 
  • A támogatott vezetők által kért bármilyen más feladat ellátása 
  • Részese a vállalati asszisztens csoportnak, és szükség szerint helyettesíti a többi asszsisztenst 

Elvárások:

  • Erős középfokú angol nyelvtudás szóban, írásban
  • Hasonló területen szerzett min. 1 év tapasztalat
  • Középfokú végzettség
  • Kiváló kommunikációs és szervezői készség
  • Jó problémamegoldó képességek 
  • Precíz, pontos, stressz tűrő 
  • Segítőkész magatartás
  • Proaktív

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség
  • Felsőfokú angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Kafetéria 3 hónap próbaidő után 
  • Kellemes munkahelyi légkör
Munkaidő: 8:00-16:30
 

Jelentkezés

Amennyiben felkeltette érdeklődését a pozíció és megfelel az elvárásoknak, várjuk jelentkezését fényképes önéletrajzzal a honlapunkon történő regisztráció (Link megjelenítése) után.

 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Investment Product Controller

Randstad Hungary Kft.

If you are interested in the controlling of cap...
Budapest


Kárrendezés, kontroll és fejlesztési vezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az alapítása óta eltelt két évtized ...
Budapest


GERMAN speaking Collection Specialist - part time

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest