Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Lead Incident Manager (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.01.25.
Hirdetés azonosító: 931488
lejárt
FELADAT


A Deutsche Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló részlegeként a T-Systems integrált megoldásokat kínál az üzleti világ és a társadalom közös jövőjének biztosítása céljából. Globális infrastruktúrájú adatközpontjain és hálózatain keresztül a T-Systems informatikai és kommunikációtechnológia (ICT) szolgáltatásokat nyújt multinacionális vállalatoknak és közintézményeknek.  Közel 46 000 munkavállaló dolgozik azon világszerte, hogy iparági tapasztalatát és az ICT innovációit ötvözve magas hozzáadott értékkel egészítse ki ügyfelei alapvető üzleti tevékenységét.

Az IT Services Hungary Kft. (ITSH) a T-Systems Enterprise 100 %-os tulajdonú magyar leányvállalata. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből vállalatunk az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít.

Csapatunkba olyan kollégákat keresünk, akik szeretik a kihívásokat, és életük részeként végzik hivatásukat.

Let IT be your passion!


  • Lead Incident Manager szerepkör ellátása nappal vagy készenlétben
  • Ügyfél specifikus jelentések, riportok készítése
  • Incidensek megoldásának vezetése
  • Szakmai csoportok koordinálása a hibamegoldás elősegítése érdekében
  • Kapcsolattartás az ügyféllel
  • Együttműködés nemzetközi kollégákkal


  • Felsőfokú végzettség vagy releváns területen szerzett egyenértékű szakmai tapasztalat
  • Angol és német tárgyalóképes nyelvtudás (készségszintű, aktív nyelvismeret)
  • Csapatjátékos személyiség és önállóság
  • Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség
  • Rendszerszemlélet  
  • Tanulási hajlandóság és képesség
  • Office eszközök, kiemelten a Microsoft Excel alapos ismerete
Előny:
  • Hasonló területen szerzett 1-3 éves tapasztalat
  • ITIL ismeretek (Incidens, Change, Problem)
  • Szerver-kliens illetve hálózati architektúrák elméleti/gyakorlati ismerete
  • Ebben a pozícióban incidensek megoldásának koordinálása, illetve nemzetközi nagyvállalati folyamatok irányítása a feladat.
  • Ha úgy érzed jó a szervező készséged és jól átlátod az összetett rendszereket, akkor köztünk a helyed!
  • Technikai tudásod, személyes készségeid itt kamatoztathatod és trainingeken fejlesztheted.
  • Egy nagyon jó hangulatú, segítőkész és összetartó csapatba várjuk a jelentkezésed.


- Szakmai fejlődés egy dinamikus, fiatalos, jó csapatban
- Kihívások a tudásodnak megfelelően
- Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
- Ergonomikus, modern munkakörnyezet Pécs belvárosában
- Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén
- Karrier lehetőség
- Mu

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Customer Solution Analyst (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Development of Virtual Workspace solutions Pr...
Budapest


Business Analyst - Solution Designer (with UML knowledge) (Telekom IT COO & BSO) (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Support business lines in evaluating new dema...
Budapest


Head of Deutsche Telekom Service Desk (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Leads and improves the operational activity o...
Budapest