Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Lead Change Manager (Service Management) (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.04.29.
Hirdetés azonosító: 1023923
lejárt
FELADAT
  • Folyamatirányítási – change menedzsment – struktúra kialakításában / új ügyfélre való alkalmazásában való aktív részvétel
  • Közreműködés abban, hogy a szolgáltatási folyamat illeszkedjen a cég által meghatározott standardokhoz
  • Aktív részvétel change menedzsment napi tevékenységekben, helyi SPOC funkció az ügyfél irányába
  • Különböző ügyfélspecifikus jelentések, riportok készítése, telefonkonferenciákban való részvétel
  • A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
  • Utasítási, eszkalációs és riportolási rend valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetekkel
  • Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel
  • Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfélspecifikus tudás átadása)
  • Továbbá minden olyan feladat, amivel a csoportvezetője megbízza
PROFIL
  • 1-3 év releváns szakmai tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • ITIL ismeretek
  • Office irodai csomag döntéstámogató funkciónak használata
  • ICT üzemeltetési tapasztalat előny

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Bolti eladó

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Bolti eladó Munkavégzés h...
Győr-Moson-Sopron


Performance & QA Engineer (m/f)

Bluebird International ZRt.

Our client offers online gaming products to cus...
Külföld


.NET Developer (m/f) - Sportsbook

Bluebird International ZRt.

Our client offers online gaming products to cus...
Külföld