Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Lead Change Manager (Service Management) (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.27.
Hirdetés azonosító: 1023923
lejárt
FELADAT
  • Folyamatirányítási – change menedzsment – struktúra kialakításában / új ügyfélre való alkalmazásában való aktív részvétel
  • Közreműködés abban, hogy a szolgáltatási folyamat illeszkedjen a cég által meghatározott standardokhoz
  • Aktív részvétel change menedzsment napi tevékenységekben, helyi SPOC funkció az ügyfél irányába
  • Különböző ügyfélspecifikus jelentések, riportok készítése, telefonkonferenciákban való részvétel
  • A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
  • Utasítási, eszkalációs és riportolási rend valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetekkel
  • Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel
  • Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfélspecifikus tudás átadása)
  • Továbbá minden olyan feladat, amivel a csoportvezetője megbízza
PROFIL
  • 1-3 év releváns szakmai tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • ITIL ismeretek
  • Office irodai csomag döntéstámogató funkciónak használata
  • ICT üzemeltetési tapasztalat előny

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior .NET fejlesztő (Debrecen)

PBS International Kft.

Megye:   Hajdú-Bihar megye ...
Hajdú-Bihar


IT ügyfélkapcsolati (igény) menedzser

PBS International Kft.

Ország:   Magyarország (+36...
Magyarország


Hálózat Üzemeltető (Debrecen)

IT Services Hungary Kft.

Részvétel Top10 ügyfelek hálózatüzemeltetéséb...
Debrecen