www.cvonline.hu

Lakossági termékmenedzser – passzív termékek


  • Az álláshirdetés frissítve 18 napja

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legnagyobb és leginkább diverzifikált nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit magyarországi tagja.
Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

Lakossági termékmenedzser – passzív termékek

Főbb feladatok

  • A Lakossági ügyfélkörnek bankszámla- és megtakarítási termékek fejlesztése, gondozása, termékportfolió kezelése
  • Bankszámla- és megtakarítási termékek jövedelmezőségének, teljesítményének elemzése, akciók indítása.
  • Bankszámla- és megtakarítási termékekkel kapcsolatos üzleti stratégia, pénzügyi tervek kialakítása, részvétel az éves/évközi tervezési/előrejelzési folyamatokban, a stratégia megvalósulásának támogatása.
  • Termék életciklus menedzsment: a bankszámla- és a megtakarítási termék(ek) bevezetéséhez, ill. meglévő bankszámla(k) és megtakarítási termék(ek) kivezetéséhez szükséges üzleti előterjesztések, dokumentációk elkészítése, illetve azok kialakítási folyamatában történő egyeztetések az érintett banki területekkel,
  • Az új/régi bankszámlák és megtakarítási termékek/szolgáltatások hirdetményi kondícióinak, árazásának kidolgozása.
  • A lakossági szegmenst érintő fejlesztésekben való közreműködés, projektekben való aktív részvétel
  • A management részére információk összegyűjtése, feldolgozása, jelentések, elemzések készítése

Követelmények, elvárások

  • Felsőfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség
  • Minimum 2-3 éves banki termékfejlesztési és -menedzsmenti szakmai tapasztalat
  • Passzív termékek (bankszámla, megtakarítás, bankkártya) ismerete
  • Felhasználói szintű számítógépes (MS Office) ismeretek
  • Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt)
  • Kiváló tervezési és szervezési készség
  • Innovatív, megoldáskereső szemlélet
  • Teljesítményorientált, kreatív és önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Átlagon felüli önálló problémamegoldó képesség
  • Nagyfokú munkabírás, terhelhetőség
  • Átlagon felüli felhasználói szintű számítógépes ismeret (Excel és Access használattal)
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Átfogó gondolkodásmód, rendszerszemlélet
  • Precíz munkavégzés és megbízhatóság
  • Értékesítés orientált szemlélet

Előnyt jelent

  • üzleti modellezés és projektmunkában szerzett tapasztalat

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését az alábbi Jelentkezés gombra kattintva jelentkezhet.
 

Helyek Budapest
Pest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Marketing / Reklám / Média / PR
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Raktárkezelő

PROHUMAN

Szeretnél ...
Budapest


Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs – bejövő vonalon, nem értékesítés

PROHUMAN

Pénzintéze...
Budapest


Accounts Receivable Accountant (w Spanish)

Randstad Hungary Kft.

Our company, Greif is a world leader in industr...
Budapest